Poussin skrev 2011-04-13 21:17:08 följande:
Castor - Vad roligt att ha fått ett startdatum, jag hoppas verkligen att det går vägen för er!
7e maj är ju snart, åh vad roligt för er, bröllopsdagen är en underbar dag!
Mumlan - Tack för att din historia, den inger hopp!
Längtar - Grattis till att ha blivit fru
Förstår att var känslosamt med tanke på vad ni går igenom, önskar er verkligen lycka till!
Linn - Har du börjat med nässprayen? Vi saknar dig!
Jag är rätt nöjd efter dagens VUL, såg bra ut för att vara jag, 3 blåsor av ok storlek och 3-4 mindre. Jag är supernöjd om det blir 3 blåsor med tanke på resultatet förra gången. Postade blodprovet och CvL ska ringa imorgon om hur det ser ut.
Kram till er alla!
Hej alla!
Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Har varit några månader med väntan och jag har själv behövt distansera mig från allt ett tag och tänka på annat än barn. Men i dag börjar vi på ny kula igen med Suprecur. Så roligt att flera är igång och att några har plussat - det inger verkligen hopp!
Poussin: Stort grattis till "skörden" - det ser ju riktigt lovande ut. Håller tummarna!
Castor: Ser att du börjar på fredag. Då får vi följs åt! Kör du långa eller korta metoden?
Passar på att uppdatera mig själv i listan.
Kram till er alla!
LISTAN PÅ ALLA VI SOM SKA LYCKAS 2011
Väntar på nytt försök:
Anemon (38 år), AMH 0,467, Väntar på FET....efter missfall på 4:e ICSI.
Albatross74, AMH 0.27, IVF 1: feb 2011, Har inte fått ny tid för IVF 2
Småsteg, amh 0,49
Nelle amh 0,3.
Sprayar: Jegs (31 år), FSH 15, AMH 0,06. Spraystart 6/4
Castor (36 år i april), amh 0,1 fsh 13, lh 5,2.
Spraystart 15/4
Linn73 (37 år), AMH 0,41: 3:e försöket. Långa metoden med 450 ie Menopur. Planerat ÄP vecka 20.
Sprutar:
Poussin, AMH 0,35: Har gjort två tidigare IVF försök; nr 1 gav 3 ägg, 1 befruktat men minus, nr 2 gav bara 1 ägg och inget ET, nr 3 påbörjad 19/3.
Planerat ET/FET:
Ruvar:
Ankaja, AMH 0,52
Gravida:
Malbert, AMH 0,55
Övrigt:
Linköping68, AMH 0,69. 1 st IVF utan plus. Hemmaförsök just nu.
pp08, plus på IVF5 men missfall v.6; avvaktar lite just nu.