Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Hejja Gosmos! Jag håller tummarna för ett plus! Styrkekram!!!!!
Hejja Gosmos! Jag håller tummarna för ett plus! Styrkekram!!!!!
Fan va surt Ja inte fan ska det då vara lätt!!! Jag tar visserligen hellre ett minus än att förlora i v 24 igen eller mf el så. Men när man hoppas och längtar så vill man ju bara ha bebisen där i magen tills det är dags att komma ut. Vi får hoppas att det går vägen nästa gång! Stor kram till dig!
Glad Påsk på er alla! Själv jobbar jag idag och imorgon. På söndag el måndag tar vi en trip till Ullared Hahaha! Allt för att få känna att man är lite ledig. Nästa lördag är det dags!!!!!!!
Shit! Nu är det inte långt kvar tills jag börjar nedreglera. Gillar inte att man inte har kontroll över sina känslor. Har en butikschef på ett av ställena jag åker till som är en riktig skitstövel! Hur kommer jag att reagera? Böla el slå ihjäl han? Jag hoppas på det andra, för att böka framför honom gör jag då rakt inte. Ska hämta ut min menopur idag oxå! Vi har ju ett så "enormt" kylskåp så det får säkert plats. Hur går det för er gravida? Jag hoppas att allt går bra! Zwillinge kan vi kalla dig zwullinge nu kanske Hannah? Snart kanske det är min tur oxå! Kram på er alla!
Frazze, haha, nä inte slå ihjäl heller, din kommande baby vill inte födas i fängelse.
Här går det bra, 10 veckor kvar till bf, verkar vara en lugnare bebis än storebror. Längtar väldigt till att få träffa henne. Lite nervös över hur storebror kommer reagera bara.
Det blir spännande att följa dig nu Frazze. Var detta sista gratisförsöket?
Hallå på er!
Du får sällskap Frazze! Jag ska troligtvis (läkare ska dubbelkolla med kliniken) också köra långa protokollet med start 13/4. Med mig är det snabba beslut i vanlig ordning, bråttom som vi har...
Är glad att jag sluppit oroa mig så länge, som du verkar ha gjort. Men så klart undrar jag med hur tusan det ska gå. Jag har underbara kollegor och chef men 2 1/2 åringen lär nog inte vara lika förstående. För att inte tala om mina stackars elever ;)
Usch och fy! Tycker redan att jag mår konstigt och jag har bara sprayat 2 ggr än. Känner mig full nästan halleluja för 2,5 vecka med detta. Har redan skällt ut två ungar fast det skulle jag gjort vilket som för de jagade gräsänder här på området. Förbannade oupfostrade skitungar!
Hej allihop=)
Har inte vart inne på fm på ett bra tag och ville bara kika in och tala om att än så länge går min graviditet bra, vart på rul och allt såg fint ut, väntar en liten tös som beräknas att komma den 9 september<3
Hoppas att allt är bra med er alla, tänker på er skall ni veta<3
Har hämtat Synarela precis! Fick åka fem mil till söndagsöppet apotek men det är det värt för det ska bli skönt att komma igång. I morgon 07.01 vet jag också hur vidrigt det smakar.
Grattis Karro, kul att se din lilla.
Men 09.00 15.00 och 21.00 då är det 6 timmar emellan. Och jag som tar 3 ggr om dagen försöker få ut det jämnt över dygnet. Har du läst de fantastiska biverkningarna? Sen fick jag likt ikea ritningar montera ihop hela denna jäkla sprayen! Tur att jag kollade tidigt på sprayen!
Jag kan ha min spray i bilen i en kylbag så att jag kan smita ut dit och spraya jag är inbokad för äp v 20 om allt går bra.