• Frazze

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

weeme skrev 2014-11-06 11:55:49 följande:

Frazze, hoppas det går vägen!!!

Tack snälla <3 Jag står här på tågstationen och mår pyton. Nu är ju kl över 12.00 och tåget går 12.35. Jag hoppas verkligen att de inte ringer! Jag dööööööör! Please don't let me faint!
  • Frazze

Ja brudar! Än så länge har ingen ringt, men jag vågar absolut inte andas ut! De kan ju ha mycket att göra så de inte hunnit än. De väntar väl tills vi sitter på tåget

Beklagar verkligen Karro! Jag trodde verkligen att drt skulle gå bra för dig! Men jag hoppas att du får komma igång snart igen och att drt går bättre då.

• Frazze
    weeme skrev 2014-11-06 13:01:59 följande:

Hoppas hoppas!! Att allt går vägen.

Vågar aldrig andas ut, men än har de inte ringt! Börjar skymta ljuset i tunneln :-O
  • Frazze
    LinneaSvea skrev 2014-11-06 13:32:54 följande:

Frazze, det är klart det kommer att gå bra!! Lycka till!

Tack vännen! Jag vågar börja hoppas lite nu Såg du mitt meddelande om orgalutransprutorna??? Jag har 5 st om du vill ha
  • Frazze
    LinneaSvea skrev 2014-11-06 14:19:48 följande:

Hej Frazze! De tar jag gärna!!!

Då skickar jag dem imorgon!

Tror ni alla på mig om jag berättar att 2 av de 3 äggen tatt sig och nu sitter i min livmoder Jag är så lycklig just nu att jag tror jag svimmar! 2 st?????!!!!!! Hur gick det till???? Tack för alla tummar och tår hållna och för alla lyckönskningar! Nu håller jag tummarna för er alla Kram
  • Frazze
    Hannah8401 skrev 2014-11-06 18:46:47 följande:

Grattis Frazze! Så himla bra! När är testdag?

Oj det sa de aldrig till oss, men jag tippar på den 20:e el 21.
  • Frazze
    LinneaSvea skrev 2014-11-06 20:33:04 följande:

Åh, vad underbart Frazze!!! Stort stort grattis! Du är så värd det! Nu fortsätter vi hålla alla tummar och tår!!

Hur brukar ni göra när ni tar menopur, tar ni sprutan morgon eller kväll??

Frazze, visst sprutade du varje dag och inte varannan?? Och åt du något mer? Typ pergo??

Om man gör vanlig ivf så ska man ta sprutan mellan 20:00 och 22:00 så jag har tagit min vid 21:00

Jag har sprutat varje dag, men jag har inte tagit något annat som pergo el va det nu finns. Det enda jag ätit är Borago och D-vitamin.

Hur går det för dig? Jag skickar orgalutranet imorgon så kommer det till dig på måndag!
  • Frazze
    LinneaSvea skrev 2014-11-07 13:31:34 följande:

Frazze eller Germany, spelar det någon roll om man tar sprutan med menopur på morgonen eller kvällen?? och om jag nu tar Pergo också måste man ta den samtidigt eller kan man ta tablett på morgonen och spruta på kvällen tror ni, jag ska börja i morgon men har inte bestämt huruvida jag ska köra eller strunta i pregon.... Beslutsångest!!!

Ta menopuren på kvällen! Mellan 20:00-22:00! Kram
  • Frazze
    Modesty1972 skrev 2014-11-07 15:47:02 följande:

Enligt den klinik jag var på så sa man att i grunden fick de inte sätta in 2 - då de vill undvika tvillingfödsel...men de kunde göra undantag då de ansåg att chansen att lyckas var så låg att de kunde motivera att insättande av 2 embryo. Dvs de ville öka chansen till en graviditet utan att riskera tvillingar... en balansgång med många parametrar... Vi fick 2 insatta pga de ansåg att vi hade en dålig chans att lyckas. Nu lyckades det inte heller ... men som ett mirakel lyckades vi själva ca 6 mån senare och idag är vi i v 32 ... så det känns som vi har lyckats - även om vi inte har hunnit hela vägen ännu ...

Åh Grattis Modesty! Hoppas att allt går bra!

Jag fick tillbaks 2 första ggn och blev gravid, vi förlorade tyvärr lilla dockan i v 24. Nu har jag precis fått tillbaks 2st små embryon till och jag hoppas och ber så innerligt att det ska gå vägen denna gången oxå. Låter som att det var rena lyckoträffen första ggn och nu blir jag orolig att det inte ska ta sig när jag läser ditt meddelande. Tur att det tog sig den naturliga vägen för er Lycka till med ert lilla hjärta
  • Frazze

Jag vet inte för jag har aldrig nedreglerat! Men kan du inte ringa din klinik imorgon? Sahlgrenska kan man ringa till och spela in meddelande så ringer de upp sen på söndagar. Hoppas att det är normalt bara!

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH