Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Frazze, hoppas det går vägen!!!
Frazze, hoppas det går vägen!!!
Ja brudar! Än så länge har ingen ringt, men jag vågar absolut inte andas ut! De kan ju ha mycket att göra så de inte hunnit än. De väntar väl tills vi sitter på tåget
Beklagar verkligen Karro! Jag trodde verkligen att drt skulle gå bra för dig! Men jag hoppas att du får komma igång snart igen och att drt går bättre då.
Hoppas hoppas!! Att allt går vägen.
Frazze, det är klart det kommer att gå bra!! Lycka till!
Hej Frazze! De tar jag gärna!!!
Grattis Frazze! Så himla bra! När är testdag?
Åh, vad underbart Frazze!!! Stort stort grattis! Du är så värd det! Nu fortsätter vi hålla alla tummar och tår!!
Hur brukar ni göra när ni tar menopur, tar ni sprutan morgon eller kväll??
Frazze, visst sprutade du varje dag och inte varannan?? Och åt du något mer? Typ pergo??
Frazze eller Germany, spelar det någon roll om man tar sprutan med menopur på morgonen eller kvällen?? och om jag nu tar Pergo också måste man ta den samtidigt eller kan man ta tablett på morgonen och spruta på kvällen tror ni, jag ska börja i morgon men har inte bestämt huruvida jag ska köra eller strunta i pregon.... Beslutsångest!!!
Enligt den klinik jag var på så sa man att i grunden fick de inte sätta in 2 - då de vill undvika tvillingfödsel...men de kunde göra undantag då de ansåg att chansen att lyckas var så låg att de kunde motivera att insättande av 2 embryo. Dvs de ville öka chansen till en graviditet utan att riskera tvillingar... en balansgång med många parametrar... Vi fick 2 insatta pga de ansåg att vi hade en dålig chans att lyckas. Nu lyckades det inte heller ... men som ett mirakel lyckades vi själva ca 6 mån senare och idag är vi i v 32 ... så det känns som vi har lyckats - även om vi inte har hunnit hela vägen ännu ...
Jag vet inte för jag har aldrig nedreglerat! Men kan du inte ringa din klinik imorgon? Sahlgrenska kan man ringa till och spela in meddelande så ringer de upp sen på söndagar. Hoppas att det är normalt bara!