Linn73 skrev 2011-01-28 18:22:40 följande:
Poussin din kämpe, hoppas vi båda ruvar på varsitt toppembryo snart igen! Vill komma igång med nästa behandling NU. Ringde Huddinge igår och meddelade vad som hänt. De vill ändå att jag tar ett test på söndag, vilket känns onödigt eftersom jag her mer mens än någonsin... Tänkte ringa dem nästa vecka igen för att skynda på återbesöket :)
Ni som har gjort flera ET - har resultatet skilt sig åt mycket mellan gångerna? Jag har gjort två hormonbehandlingar (första försöket fick avbrytas innan ÄP) och resultatet har sett mer eller mindre likadant ut i antal ägg, dvs dåligt m max tre ägg. Båda gångerna med maxdos. Har en förhoppning om att det ska gå bättre inför tredje försöket, men är det troligt?
Kram och skön fredagskväll alla!
Åh, jag vet precis hur du känner, vill bara komma igång direkt, ska bli skönt att komma dit på måndag och prata med dem. Får se vad de har att föreslå och ska sätta mig i helgen och skriva ner mina funderingar, känner att jag fått så mycket ny info från alla här på FL att jag har mer på fötterna än sist jag var där.
Ja, de vill alltid att man gör ett test på TD i vilket fall, jag vet att det känns onödigt. Jag tycker du gör helt rätt i att ringa dem nästa vecka, vilken kämpe du är vännen! :)
Gällande olika resultat mellan försöken, så hoppas jag för min del att de vill testa något nytt nästa försök, t ex korta metoden. Men vi får se vad han säger på måndag. Jag minns inte, har du haft samma behandling båda försöken?
Åh vet du vad, jag vakande vid 05 imorse och ville inte somna om, hade världens mysigaste dröm och att jag om maken satt i soffan med vår lille son och myste - han var SÅ fin...
Nästa försök kommer det att funka för oss båda, 3e gången gillt OCH harens år - det kan inte annat än gå vägen!!!
Varma kramar