Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Är inte så aktiv här längre, men vill skänka dig lite hopp. Är själv 31år och har superlågt amh. Blev gravid på första försöket 2011 men fick missfall i v.11, efter det 3 ivf utan plus (svårstimulerad), men 3 spontana graviditeter, dock alltid missfall. Jag hade samma tankar som du kring ÄD men fick en son via donerade ägg aug-15 och har sedan han föddes aldrig ägnat en tanke åt att han ej är mitt genetiska barn. Till sättet är han en kopia av mig som liten och på vissa bilder är han sjukt lik mina kusinbarn. Jag är övertygad om att du liksom jag inte kommer bry dig nämnvärt om släktskapet om du lyckas få barn via ÄD, du har burit barnet och hen kommer att vara lik dig på ett eller annat sätt. Med det sagt vill jag dock inte förminska din sorg. Och ge inte upp hoppet om dina egna ägg. Jag hoppas fortfarande varje månad.
Jag misstänker att så fort man ser ett plus på stickan så försvinner alla tankar på att det är ett donerat ägg.
Har du fortfarande regelbundna ägglossningar? Mina har varit väldigt sporadiska det sista året. En i juli, en i november, en i februari och en i mars. Sedan blev jag ju gravid och nu ser dom inga äggblåsor alls...