Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Många positiva nyheter från dig nu, Poussin! Hela upplägget verkar toppen.
Hoppas på att få gratulera er ruvare till plus om ett par veckor!
Kram
Många positiva nyheter från dig nu, Poussin! Hela upplägget verkar toppen.
Hoppas på att få gratulera er ruvare till plus om ett par veckor!
Kram
Attack: Till dig vill jag säga att du är inte ensam! Det är en stor, stor sorg att få det beskedet och vi är många här i tråden som tvingats uppleva detsamma. För mig känns det som ett 'före' och ett 'efter' beskedet. Vi får hålla ihop här och peppa varandra. En stor kram!
Lyckligt lottad: Allt lutar åt att vi hoppar över Ivf och helt inriktar oss på ÄD. Jag har pendlat mycket fram och tillbaka, men det här känns allt mer som det rätta för oss. Jag vill lägga all oro över få ägg, dåliga odds och tidig menopaus åt sidan för ett tag och se fram emot något som förhoppningsvis har goda chanser.
Tack för att du så generöst delar med dig av dina tankar på din blogg! En stor kram och håll dig gärna kvar här för att berätta hur det går!
Poussin, vilken fantastisk nyhet så här på morgonen! Grattis! Jag visste väl att det skulle gå vägen. Fortsatt lycka till! P.s kan du inboka mig info om var man beställer Infolic
Hej till alla andra i tråden!
Jag har skrivit litegrann tidigare, men sedan har det varit tyst från mig då jag övergått till ÄD-planer. Det är mkt inspirerande att se att det finns flera som lyckats, antingen med hjälp av Ivf eller på egen hand. Jag har ju ett mkt lågt amh (0.1) och vi gjorde en provstimulering, vilken fick avbrytas då jag inte svarade på behandlingen. Jag har helt och hållet förlikat mig med ÄD och är jätteglad åt att det alternativet finns. När jag läser här på FL om det som skrivs om DHEA blir jag lite fundersam och känner att vi kanske borde ge det en chans, men samtidigt så känner jag att inte orkar börja laborera med nya preparat i hopp om att lyckas. Min gräns är nådd känns det som.
Jag känner en enorm beundran för er alla här och önskar så att ni lyckas! Hoppas att forskningen går framåt när det gäller kvinnor i vår situation. Jag funderar mkt över vad det är som kan ligga bakom att äggreserven, för vissa av oss, sinar i relativt unga år.
KRAM
Ett stort Grattis till Småsteg!!!
Och hoppas att det går bra för dig också, Jegs! Vad spännande! Tänk att du kommit så långt.
Fina Germany-otroligt ledsamt att läsa, hade hoppats så för sin skull! Man undrar vad det är som fallerar. Hoppas att DHEA och semester gör att du kommer igen. Om du ens orkar tänka på det nu. Kram!
Bebbi och Boulder- vilka storys ni levererar! Wow!
mba12-tråkigt att försöket fick avbrytas, men hoppas att du har turen att pricka en bra cykel nästa gång+får prova andra preparat. Hoppas att kliniken har några bra förslag.
Kattflickan, hurra för ditt plus! Vilken lycka både med det och med giftermålet-ett dubbelt grattis till dig!
Angla, ledsamt att det inte gick vägen. Kram till dig!
Mkt spännande att flera i tråden provar Prasteron. Hoppas på att det ger fina resultat när ni provar Ivf, eller på hemmafronten som för Vitanova-
Stort grattis till dig!
För egen del har jag gått vidare till ÄD och påbörjar behandling i höst. Det känns spännande att tänka på de goda oddsen, men också väldigt väldigt nervöst.
Kram tjejer!
Anemon som ruvar nu- hoppas, hoppas att det funkar! Lycka till!
[quote=65887264][quote-nick]germany skrev 2012-07-23 10:01:23 följande:[/quote-nick]Lycka till Marioposa till det som komma skall!
Det äventyr som väntar dig tror jag kommer att bli riktigt bra ska du se .
Kram till dig!
PS: Gör du dina övningar? Jag har fuskat med dom hela sommaren....men ska försöka göra ett ryck snart och försöka fullfölja övningarna varje dag. Tar ju inte så lång tid, men lite tråkigt i bland
Hmm, nä nu var det länge sedan jag körde dem...Nu under semestern vore det egentligen ypperligt att köra igång igen. Vi får göra ett ryck helt enkelt :)
Väntar på nytt försök:
Sprayar:
Sprutar:
Planerat ÄP/ET/FET:
ÄD-kö:
Väntar ÄD-start:
Adoptionskö:
Jegs-skönt att ni har fyra i frysen i alla fall och inte behöver börja om från ruta ett. Nu hoppas vi på något/några av dessa! Förr eller senare måste det gå. Kram och jag håller tummarna!
Nämen Vädur, vad är det jag läser! GRATTIS! Mår du bra? Det är alltså tvillingar du väntar? Häftigt!
Vitanova-instämmer med föregående talare; enormt vackert skrivet!
Germany-vi är många som hoppas åt dig! Kram!
Linn-som startade denna värdefulla tråd-Lycka till!
Hej Linn! Du har hela trådens tummar nu! Må det gå vägen nu efter allt kämpande. Kram
GRATTIS Germany! Helt fantastiskt!