Hej Alla,
Nu är jag hemkommen och allt känns lite bättre tycker jag allt. Nu är det nya tag ; )
Gällande förhållningsregler inför IVF så har jag inte fått så mycket råd från kliniken tycker jag. Däremot går jag på akupunktur och där är det ju andra råd angående kost och kosttilllskott. Först och främst: Drick INTE kaffe och allt annat som innehåller koffein. Motionera lagom, undvik stress och vila mycket, meditera m.m. Jag har fått ett A4 med lite diverse att tänka på. Jag har blivit mycket duktig gällande kaffe men det finns mycket annat som jag kan bli bättre på ; ) dra ner på socker och 'vita produkter' jag få bättra mig tills nästa gång : )
Castor: Grattis och lycka till nu med allt! Vad häftigt att det hade fortsatt att dela sig : ) Hur många dagar var det odlat?
Mitt ägg/embryo som sattes in hade delat sig till 3 celligt och sattes in två dagar efter äggplock. Nu analyserar jag ju såklart om det, skulle det kanske ha delat sig till 4celligt eller mera, hade det varit bättre osv...Jag få väl fråga kliniken hur de ser på det. Vet ni?
Trevlig helg och jag tänkte på Er alla!