• albatross74

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

Hej,

Det var ingen rolig läsning. Det ena misslyckade försöket efter det andra. Jag är ledsen för er (skriver inga namn för då missar jag någon) skull och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bättre nästa gång.

Själv ska jag börja med sprutorna på onsdag men jag har inga stora förhoppningar på att det kommer att gå bra för mig heller. Varför skulle det funka för mig när det inte funkar för er andra som är i samma situation.

• albatross74

Hej alla, Jag fick ta ett nytt amh prov i februari men jag har inte vågat fråga om resultatet, är rädd att det har gått ner och orkar inte ett sånt besked just ni. Imorgon startar jag med sprutorna igen. Nervöst, samtidigt som det såklart smäller till m mycket att göra på jobbet. Hoppas jag orkar allt.

• albatross74

Linköping68: har du gått privat? Har hört att de hellst tar fall som gynnar deras statistik... Tänkte höra med er som nyss gjort ivf, har ni haft blödningar när ni börjat med sprutor. Jag hade inte det förra gången så jag börjar undra om det är ett tecken på att jag inte är nedlegrerad? De verkar skippa att kolla upp,med blodprov på KS. Castot, nelle, linn 73, tack för peppen

• albatross74

Småsteg: nej vad tråkigt. Förstår att det känns förjäkligt. Efter allt man går igenom inför ivf. Hoppas du får bra besked ang äggdonation. Lycka till.

• albatross74

Själv har jag planerat ÄP nästa vecka om allt går som det ska.

Konstigt nog så är jag inte så nervös, det känns så overkligt på något vis så jag kan inte ta in någonting. Vilket på ett sätt är rätt skönt, att vara lite likgiltig. Förmodligen är det bara ett försvarssystem för att inte behöva bli besviken sen.

• albatross74

Hoppas alla har en skön ledighet, så välbehövligt. Var bortbjuden på middag, så jag fick smita in på toan med mitt sprutkitt. Inte det enklaste att ta sprutan under tidspress. Det känns till och från magen så jag hoppas att det händer ngt, UL visade fyra äggnlåsor. Ska på koll på tisdag igen.

• albatross74

Tack Nelle och längtar74, det kan behövas.

Har fått tid för ÄP på fredag, det blir två dagar extra med sprutor jmf med förra försöket. På fyra dagar hade äggblåsorna växt rejält, jag hade hoppats på att det skulle bli ÄP på torsdag, det känns i hela magen nu och jag vill bara få det gjort nu.

En annan sak som jag såg att ni skrev om för någon vecka sedan, tror det var Nelle och Castor, angående att komma i sina kläder. Jag vet inte vad som har hänt men det känns som att magen står ut + att det har hamnat några extra kilon där. Undrar om det är pga beh.

Ha det så gott!

• albatross74

Ja magen är som en ballong, uppsvälld på något vis. Känner mig allmänt plufsig. Nu har jag tagit ägglossningssprutan så äntligen lite ledigt från sprutandet. Gruvar mig lite inför ÄP men det är väl bara att göra det. Helt otroligt vad mycket man går igenom. Ska bli skönt när allt är gjort för denna gång.

Jag tror det kommer att gå utmärkt för er efter sommaren, avslappnade och glad

Kram

• albatross74

Linn 73 och nelle: det kommer att gå fort tills att ni får komma igång igen. Nu måste jag hoppa i sängen. God natt

• albatross74

Jag vet inte riktigt hur det har gått. ÄP i fredags gick bra men nu återstår det att se om det blir ET idag. De ringer om det inte blir något så det känns nervöst för tillfället.

Hade en helt sjuk dag i fredags, jag hann med ÄP, en skolavslutning och en resa. Har varit borta hela helgen, vilket har varit skönt för jag har kopplat bort det här lite.

Så nu; hoppas hoppas hoppas

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH