Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
enligt programmet föds man med närmare 700 000 ägg, men de försvinner i rasande takt även innan man kommit i puberteten...
enligt programmet föds man med närmare 700 000 ägg, men de försvinner i rasande takt även innan man kommit i puberteten...
nä, programmet var inget att ha
Grattis Albatross74!!!!!
Hej alla
Har inte varit vidare aktiv på sistonde i denna tråd, men hänger kvar lite och läser till och från. Har inte lyckats med att få någon klinik att ge oss ett sista försök till IVF för att få syskon till dottern.
Mycket intressant läsning Castor!!!!! Det känns som om klinikerna här näst intill är värdelösa vad gäller behandling av oss med lågt AMH och än värre om man nu "råkar" vara äldre. Måste gå in och läsa lite på CHR sida och se vad som står.
Kram till alla
Blir lite irriterad på att man stirrar sig såååå blind på AMH-värdet här i Sverige, och ålder och vikt. Det är ju inte allt en människa är. Vi är ju alla individer som fungerar olika! Arg!
För min del har jag AMH på 0,7. Det ska enligt läkarna vara katastrofalt dåligt och man kan INTE bli gravid. Hmm, konstigt då att jag blev gravid igen, 2 ggr, men fick missfall båda gångerna.
Nä, nu har jag gnällt färdigt! Tjoho, nya tag ska tas och kliniker ska kollas upp utomlands!
Kram, kram
Nej, Linn, vad tråkigt! Men håller med pp08..... man vet aldrig om du är på dag 10, kanske, kanske. Kram
Nej Poussin, vad tråkigt. Kram!
Sprayar:
Sprutar:
Ruvar:
Adoptionskö: