Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Linn - Håller dem så hårt att de börjar bli blå!!! Stora varma kramar
Linn - Håller dem så hårt att de börjar bli blå!!! Stora varma kramar
Linn - Neeej vad tråkigt gumman, usch vad ledsen jag blir. :(
Men det innebär ju att det var guldägget som frystes in - 2012 blir det bebis vännen!
Stora varma kramar, tänker på er
Castor - GRATTIS!!! Som Linn skriver så är du nu PUPO (pregnant until proven otherwise) :D Ta det lugnt, gör roliga saker och ta hand om dig. Det är helt uppenbarligen en liten kämpe och jag hoppas den flyttat in för långtidsvistelse! Kram
Kvinna72 - Nej vad sorgligt och vad jobbigt att inte vara hemma. Hoppas du är hemma nu så att kan kramas med mannen. Du ska se att det går hela vägen nästa gång!!
Linn - Fy vad jobbigt mef tester som visar olika. :( Håller tummarna för er frysis!
Millan - Vi har inte fått några förhållningsregler, men själv slutar jag med koffein, alkohol och drar ner på sockerintaget så mycket det går.
Kul med julfest :)
Här händer det inte så mycket, har skickat ner mina testresultat till Aten och väntar på återkoppling. Vi åker ner i mitten av januari och tar de prover som måste skickas till Chicago för analys.
Fick svar på hormonproverna, AMH ligger på 0,4 så det är stabilt, FSH på 11 vilket är för högt och östrogen var för lågt... Hoppas att någon månad till med Inofolic och nu även Fertile xx på Dr D's inrådan kan boosta äggen inför nästa ivf. :)
Kram och trevlig helg allesammans!
Längar och Linn - Tack för omtanken! Var uppe och tömde mormors rum på hemmet ikväll - sorgligt.
Längtar - Har tänkt samma tanke som du, även om det är tufft det vi går igenom så måste det varit ännu tuffare på deras tid då möjligheten till hjälp inte ens fanns!
Åh, du har mina tummar raring - vilken underbar start på 2012 det vore!
Linn - Åh gumman, jag vet hur det är. Har knappt några vänner utan barn, det är i stort sätt bara mina FL-vänner som fortfarande kämpar på för att blir föräldrar - de andra har nästan alla fått nr 2 redan...
Fick en sån härlig bild framför mig för några dagar sen, det var jag i mina föräldrars soffa nästa jul och jag var så gravid att jag knappt kunde ta mig ur soffan - så nu affirmerar jag denna bild och har bestämt att så blir det!
Önskar er alla ett underbart 2012 - nu ska gravidlistan fyllas på!!!
Kram
Millan - Vilken underbar vän du har, otroligt fint av henne att erbjuda sig att donera!
Mariposa - Tack!
Ja, imorgon bär det av mot Aten, på söndag ska vi turista lite och sen på måndag är det dags att träffa Dr D - ska bli väldigt spännande! Tittar in när vi är tillbaka och berättar hur det gick.
Kram till alla!