• Kattflickan

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

Kul pp08 att det var så starkt! Jag är på ruvardag 11 med blastocyst, så jag borde kunna testa, men jag ska hålla ut. För mig är det lite skrock, alla gånger jag testat tidigt har jag inte varit gravid och alla gånger jag väntat tills testdag har jag varit gravid (3ggr). Därför håller jag mig till måndag. 

Hmmm..skakig, det är jag med, men det är nog magsjukan  

• Kattflickan

Ciara: Visst satte vi in äggen ungefär samtidigt, hur känner du dig? När har du testdag?

• Kattflickan

VASL: I början av graviditeten är det progesteronet som ger symptom och det finns även de som väntar tvillingar som knappt har några symptom alls. Jag försöker intala mig själv detta, men lyckas inte så bra, känner inte heller av symptom. Försöker tänka bort det hela.

Hope: Ni gör ett riktigt tidigt VUL, hjärtat har väl inte börjat slå än? Är det för att se att fostret sitter på rätt ställe?

Miillan 

• Kattflickan

Hope: jättetråkigt med missfallen och så sent som vecka 13. Förstår att det var jobbigt att hämta sig! Man tror det är safe efter vecka 12.

Då förstår jag varför ni gör så tidigt VUL. Hoppas allt ser bra ut på onsdag!

Millan 

• Kattflickan

Eller: hoppas det går bra trots blödningen!

Millan

• Kattflickan

Rocktroll: Satte inte du in äggen samma dag som jag? Jag har TD imorgon.

Pölsan: När jag var gravid blev mitt illamående mycket bättre när jag fick sommarsemester. Bra att ta det lugnt helt enkelt.

• Kattflickan

Fast jag satte iofs. In blastocyster, är kanske därför? Imorgon är det 18 dagar sen äggplocket för mig.

• Kattflickan

Antiklimax, svagt positivt test, borde ha visat starkt på TD.

• Kattflickan

Fast jag brukar visa starkare positiva test. Har varit gravid 3 ggr innan. Jag är på ruvardag 12 med blastocyst, 18 dagar sen äggplock. Jag har ju hört att sköldkörteln kan störa hcg produktionen, borde kolla mitt TSH så det inte stigit.

• Kattflickan

Det troligaste är ett tidigt missfall, får kolla igen om imorgon.

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH