• camilla24

Någon här

Hej!
    Jag är också gravid via ÄD i Sverige. Jag är i vecka 14+4 och vi är så lyckliga!!! Vi har gjort 7 IVF-försök med egna ägg/spermier innan detta försök så vi var rätt så trötta på alla behandlingar nu.
    Jag mår relativt bra, mår fortfarande illa på förmiddagarna, har mått illa sen vecka 7.
    Jag blödde en hel del vecka 6, 7 och 8 och hade en del sammandragningar men enligt min läkare är det tydligen rätt vanligt vid just äggdonation. Är också lite yr i huvudet emellanåt och har huvudvärk ofta men bebben växer och mår bra!!

• camilla24

Jag väntar ett barn, vi satte tillbaka två embryon och ett fäste.
    Vad skoj att du får två, hur har du mått under din graviditet?

Camilla

• camilla24

Hej igen!
    Ciiaa
    Jo vi har gjort 3 vul (det var nog framförallt för att jag blödde en del v 6,7,8) och så har vi gjort ett ul i samband med NUPP-test. För oss var det jätteskönt att ha fått så pass många för att se att allt var bra, vi blev väldigt oroliga när jag blödde så pass länge.
    Vi har inte tänkt ta reda på kön utan det får bli en överraskning, va skoj att ni får en av varje!!!

Tack för grattiset Linisen, förstår att det känns jobbigt att ha så pass lång tid kvar i kön, vi får hoppas att många donatorer strömmar till så det går snabbare.

Kramis

Svar på tråden Någon här