Någon här
som lyckats bli gravid via äd?
Hur mår ni och vilken vecka är ni i?
Väntar ni en eller två?
som lyckats bli gravid via äd?
Hur mår ni och vilken vecka är ni i?
Väntar ni en eller två?
Jag har blivit gravid via ÄD. Jag var på VUL idag, och fick se hjärtat ticka! Är nu i vecka 6+5. Det blir extra koll då graviditeten är via ÄD, så nästa VUL blir den 1/12.
Jag mår bra, förutom att jag är väldigt trött och brösten spänner rejält. Så idag känns det underbart, då allt än så länge är som det ska!
Hej!
Jag är också gravid via ÄD i Sverige. Jag är i vecka 14+4 och vi är så lyckliga!!! Vi har gjort 7 IVF-försök med egna ägg/spermier innan detta försök så vi var rätt så trötta på alla behandlingar nu.
Jag mår relativt bra, mår fortfarande illa på förmiddagarna, har mått illa sen vecka 7.
Jag blödde en hel del vecka 6, 7 och 8 och hade en del sammandragningar men enligt min läkare är det tydligen rätt vanligt vid just äggdonation. Är också lite yr i huvudet emellanåt och har huvudvärk ofta men bebben växer och mår bra!!
Vet ni om ni väntar en eller två?
Jag själv väntar två en pojke och en flicka. Är i v 30
Jag väntar ett barn, vi satte tillbaka två embryon och ett fäste.
Vad skoj att du får två, hur har du mått under din graviditet?
Camilla
Härligt!
Camilla och Ciia, lyckliga ni!
Kramar om er båda och säger lycka till
Linisen
Hej Camilla24
Jag har bara mått super bra över hela min graviditet föruton dom 4 första veckorna mådde jag lite tjuvilla men spydde aldrig det var mest när jag satt i bilen och vägen svängde för mycket.
Får du gå på många ul efter insättningen?
Det får vi och det fick vi även göra när jag bara väntade en.
Det är så roligt och spännande att få se dom små i magen.
Har ni kollat vad ni väntar? Det har vi och jag bär på en pojke och en flicka.
Linisen tack hur går det för er? Är ni på G......
Nej långt, långt kvar och jag längtar så efter en liten. Det tar mer än två år innan vi är framme i kön.....suck.
Hej igen!
Ciiaa
Jo vi har gjort 3 vul (det var nog framförallt för att jag blödde en del v 6,7,8) och så har vi gjort ett ul i samband med NUPP-test. För oss var det jätteskönt att ha fått så pass många för att se att allt var bra, vi blev väldigt oroliga när jag blödde så pass länge.
Vi har inte tänkt ta reda på kön utan det får bli en överraskning, va skoj att ni får en av varje!!!
Tack för grattiset Linisen, förstår att det känns jobbigt att ha så pass lång tid kvar i kön, vi får hoppas att många donatorer strömmar till så det går snabbare.
Kramis
Hej,
jag är ny här - men vill jättegärna svara på detta inlägg för jag och min man går i väntans tider tack vare donation.
Vi fick otrolig snabb hjälp i Finland! Det rörde sig om någon vecka så hade de hittat passande donator.
Vi är nu i vecka 17+5 och jag mår bra - enligt de tre VUL är allt normalt.
Till våren kommer h"n - vi är jättenyfikna och väldigt lyckliga just nu!
Hejdå