• höbåtsolle

Min dotter verkar kissa ner sig

Jag har en tid märkt att det har varit ovanligt mycket våta trosor och strumpbyxor och liknande i tvättkorgen, men jag har inte tänkt så mycket på det.

I dag kom jag hem från jobbet före henne, och jag såg henne gå en omväg genom trädgården, stanna till, se sig omkring och sära på benen en stund innan hon kom in. Hon blev förvånad av att jag var hemma och sprang upp på badrummet för att duscha.

Tänkte inte mer på det, men när jag precis skulle lägga in tvätten nu ikväll såg jag ett par trosor och leggings i tvättkorgen, ursköljda.

Jag undrar vad det egentligen är som händer.

• Svar på tråden Min dotter verkar kissa ner sig
  • Maddsutt

prata med henne.. det är säkert pinsamt för henne och vill säkert inte prata om det. men vad annars kan du göra?? det kan ju vara så att hon har något fysiskt problem??

är det inte det, så är det ett ännu större problem.. hoppas ni kommer tillrätta med det.. lycka till! 

• höbåtsolle

Det verkar ju inte vara fysiskt om hon går i lugn och ro och medvetet ut på gräsmattan, kissar ner sig och sedan går in.

• höbåtsolle

Nu har jag pratat med henne om det.

Hon sa att hon hade medvetet kissat ner sig flera gånger eftersom hon tyckte det kändes skönt. Hon skämdes, men jag sa att det inte störde mig alls, och at hon alltid kunde prata med mig om saker.

• Maddsutt

vad bra att du pratat med henne.. kändes det bra för dig??

hur ska ni lösa det nu då?? har ni pratat om det?? 

• iser

Det är inte helt ovanligt och jag tycker att ni ska gå till läkare. Många tonårstjejer drar sig för att gå på toa i skolan vilket kan leda till urinvägsinfektion, njurbäckensinflamtion etc som kan bidra till att de inte kan kontrollera blåsan. Självklart är det skämmigt att kissa på sig men om din dotter gör det för att hon tycker att det är "skönt" tycker du inte då att det är dags att söka läkare för rådfrågning?

• höbåtsolle

Normalt skulle jag aldrig snoka i hennes dator, men jag tänkte kanske det var något allvarligt.

Jag hittade rätt mycket kissporrsidor i hennes favoriter.

Svar på tråden Min dotter verkar kissa ner sig