Inlägg från: höbåtsolle |Visa alla inlägg
  • höbåtsolle

Min dotter verkar kissa ner sig

Jag har en tid märkt att det har varit ovanligt mycket våta trosor och strumpbyxor och liknande i tvättkorgen, men jag har inte tänkt så mycket på det.

I dag kom jag hem från jobbet före henne, och jag såg henne gå en omväg genom trädgården, stanna till, se sig omkring och sära på benen en stund innan hon kom in. Hon blev förvånad av att jag var hemma och sprang upp på badrummet för att duscha.

Tänkte inte mer på det, men när jag precis skulle lägga in tvätten nu ikväll såg jag ett par trosor och leggings i tvättkorgen, ursköljda.

Jag undrar vad det egentligen är som händer.

• Svar på tråden Min dotter verkar kissa ner sig
  • höbåtsolle

Det verkar ju inte vara fysiskt om hon går i lugn och ro och medvetet ut på gräsmattan, kissar ner sig och sedan går in.

• höbåtsolle

Nu har jag pratat med henne om det.

Hon sa att hon hade medvetet kissat ner sig flera gånger eftersom hon tyckte det kändes skönt. Hon skämdes, men jag sa att det inte störde mig alls, och at hon alltid kunde prata med mig om saker.

• höbåtsolle

Normalt skulle jag aldrig snoka i hennes dator, men jag tänkte kanske det var något allvarligt.

Jag hittade rätt mycket kissporrsidor i hennes favoriter.

• höbåtsolle

Jag välkomnar alla att bilda sin egen, självständiga uppfattning genom att läsa vad jag har skrivit, inte vad andra påstår att jag har skrivit.

Jag står för att det jag skriver är seriöst, men det är upp till er att som i alla andra sammanhang använda källkritik och dra era egna slutsatser.

• höbåtsolle

Jag har inte pratat om det sedan i måndags. Jag tror jag helt enkelt måste acceptera det som en del av hennes privatliv, hur udda det än måtte vara att medvetet kissa ner sig. Hon vet var hon kan vända sig för råd om det skulle bli jobbigt, varesig det är mig, en ungdomsmotagning eller hennes läkare. Hon täcks av min sjukförsäkring från jobbet, så hon kan alltid gå till våran privatklinik, varken jag eller arbetsgivaren behöver få veta något.

Svar på tråden Min dotter verkar kissa ner sig