anmaelli skrev 2011-05-06 22:31:55 följande:
Tack för ert peppande, jag är inte lika positiv, men vet såklart att chansen finns att det blir bebis och även att det KAN bli 2... men känns som en liten risk/chans. Känns tungt att behöva gå igenom ÄP igen i höst om det inte blir något, men samtidigt så om vi hade fått till frysen denna gång så hade de tagit av dem och vi hade då inte fått något nytt färstförsök. Så på så sätt är det ju positivt att vi nu får två "hela" IVF:er och nästa gång kanske jag får till frysen också... och då har vi ju endast FET att betala för om det inte lyckas då heller.
Många tankar som snurrar....
Vet ni förresten fr o m när man kan tjuvtesta för att få ett någorlunda säkert svar och när man vanligtvis börjar blöda?
habanita: Vad otäckt det låter :( Hoppas det är över snart. Vilken dag är du på nu? Är det olika mängder blod beroende på när, vilken RD, man börjar blöda på?
Stor kram!
Idag är jag på RD 18 min TD men började blöda på RD 13. Ingen aning om detta med blod men har nu fått höra att jag säkert fick ett tidigt MF :( så det kan vara därför jag blöder ut klumpar. KRAM