Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI
VUL imorgon, nervös tänk om det inte hänr ett smack?
VUL imorgon, nervös tänk om det inte hänr ett smack?
Har varit på VIL idag det såg kanon ut!På tisdag morgon blir det ÄP ;))))
Tyvärr så var läkaren jag hade idag inte så roligt, dåligt med svar. Men om jag själv inte räkna fel så var det 5-7 blåsor mellan 1,5-2,9 cm... Jag hann bara se när hon mätte 2 blåsor.
Kännde mig lite arg förstår mycket väl att dom måste kolla ordentligt men så som hon veva med staven så är jag inte spec orolig över ÄP då jag hadeHar riktigt ont efter!
En riktig argbigga ;)))
Hej på er!
Jag har inte läst hela tråden
Vi har gjort 2 ivf/icsi förrut ... det var 5 år sen. Nu planerar vi syskon... (vår son kom till med en annan mans spermier) Nu är frågan om man vågar försöka... 2 misslyckade i bagaget... fast båda gångerna delade sig äggen fint och jag fick ruva. Men tror ni det kan ta sig lättare nu när jag varit gravid tidigare???
Jag har test dag 1 juni :) Samma här min sambo han ältar och oroar och tjatar om allt (låter gnällig)men jag är tåligare än vad han är. Nej blir det minus så känns det nog inte å då, men man vet att det får gå. Men som sagt vi ska ju inte ha nått minus så...
Ja det skulle vi,alltså tvillingar är inte jag önskar som 1:a barn men är lika glad och nöjd över vad som helst..
ni då?
Har gjort ÄP idag. gick kanon åkte hem direkt efter då jag inte kännt något, bara lite öm, men har ju sådan mensverk ivanliga fall så detta var inget.
På torsdag ska vi tillbaka, håller nu tummarna för att ingen ringer innan dess och meddelar tråkigt.
9 ägg blev det iaf!