• anmaelli

Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI

Tack så mycket fina ni :)

Jag är på 12+0 idag! 

• anmaelli
    Aurora1979 skrev 2011-07-13 18:40:50 följande:
    anlijoos: över på den sk säkra sidan nu då! :)
    Ja, de ska visst vara så, men jag vet inte om jag vågar tänka så riktigt :)

• anmaelli
    HaBaNiTa skrev 2011-07-14 14:59:20 följande:
    Känns rätt kört då jag blöder till och från mest rester men ibland lite rött. Har även börjat få mensvärk så jag misstänker att detta inte kommer gå vägen är så jäkla ledsen :'-(
    Åh neeej Hoppas verkligen inte att det är så att den lille tänker lämna er.

Tänker på er och håller tummarna så hårt jag kan!
    Styrkekram!
  • anmaelli
    HaBaNiTa skrev 2011-07-14 18:44:38 följande:
    Jag ska åka in nu. Har fått feber hoppas den beror på att jag har ont i halsen. Håll tummarna för mig nu
    Usch då Hoppas det bara är vanlig förkylning. Jag har också superont i halsen och känner mig febrig. 
    Hör av dig så snart du kan, vill och orkar. 
  • anmaelli
    HaBaNiTa skrev 2011-07-15 01:58:22 följande:
    Hej alla söta fina tjejer nu är det bekräftat. Det är missfall hcg:n hade sänkts rejält från 825 till ca 20!!! Nu har jag gråtit till och från och det kommer nog vara så ett tag framöver. Känns som om någon har dött. Är i chocktillstånd just nu. Är yr emellanåt och sedan växlar humöret från gråt till skratt till o bara sitta o stirra! Fy detta önskar man inte någon. Tack till alla som har skrivit så fint. Önskar er alla det bästa och att ni snart får era fina bebisar. Vi kommer också dit någon dag. Ger inte upp så lätt, måste bara sörja klart. Puss på er!!!
    Åh neej habanita, vad ledsen jag blir för er skull. Hoppas att ni kan samla ihop er och ta nya tag snart, men det låter vettigt med en paus så ni får sörja först. 

Stor kram!  
  • anmaelli
    Meloti skrev 2011-08-07 17:52:15 följande:
    Hallå... hoppas sommaren varit bra! Hur går det med alla?själv går jag in i vecka 15 nu Kram
    Oj, det känns som du har kommit ikapp mig! Jag är i vecka 16 (15+4)... konstigt

Jag mår bra, lite illamående på förmiddagarna, men inget som jag inte kan leva med så jag klagar inte. Jag har börjat jobba också efter sjukskrivning och semester och det känns bra att få göra något vettigt!

Kram! 
  • anmaelli
    Meloti skrev 2011-08-08 09:45:54 följande:
    Jaha nej på onsdag går jag in i veck 15 ;)

skönt att du mår bättre, jag har varit så trött hela semestern, vi har inte fått något vettigt gjort..men nu har illamående och trötthet vänt ;) nu känns det ingen ting haha  
    Menar väl det, annars hade jag velat veta hur du fick tiden att gå så fort! haha... :) Ja går in i v17 på onsdag så då är jag exakt 2 veckor före dig. Det känns som att det stämmer bättre :)

Jag mår också bara bra, lite otäckt tycker jag för det känns knappt som man är gravid, förutom att det börjar synas rätt tydligt även i kläder....

Har kläckt nyheten på jobbet och det känns lite fel nästan för det känns som att jag lurar alla... är det verkligen en liten där inne i magen? Helt overkligt!!!

När har ni RUL? Ska ni ta reda på kön? 
  • anmaelli
    HaBaNiTa skrev 2011-08-15 12:29:43 följande:
    Fått min mens nu jippieeeeee så om ca 12 dagar ska jag börja med ÄL stickor. Om det blir ÄL dag 19 (som sist) så får jag göra FET den 6-8 sep hoppas på positiv ÄL sticka gärna innan om den vill för får jag omslag dag 14 så kan vi få FET 1 sep. Känner mig väldigt positiv till detta!!!
    Härligt habanita! heja heja!!
Svar på tråden Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI