Precis fått reda på att vi väntar tvillingar i maj 2011!!!
Jag håller helt med er om att tjejnamn eg är mkt lättare då det finns så många fina. Men denna gång så var det lättare att bestämma sig för killnamn just för att vi hade färre att välja på
FrökenJo: My och Liv är de jag kommer på nu. Men Gry och My blir kanske lite väl likt?
Love: jag har nog inte lika ont som du (men jag har ju inte kommit lika långt) men jag känner likadant. Har mkt ondare i fogarna på natten än på dagen - på dagen känner jag i princip ingenting. Gå långt kan jag inte för då får jag sammandragningar, så det har jag inte gjort på länge nu. Men av att röra mig som vanligt får jag inte alls ont i fogarna. Däremot vaknar jag till ibland på natten när jag legat länge på ena sidan och måste vända mig för att det gör för ont i den fogen. Som tur är kan jag fortfarande ligga på rygg så det avlastar lite. Jag har lagt en extra bäddmadrass i sängen vilket gör det ännu mjukare, det kändes bra för fogarna. Och sedan sover jag med en kudde mellan benen, för annars får jag ont i mittfogen också.
Yasmin: jag tror det var helt rätt beslut! Som du säger, nu är bebisarna viktigast och jobba kan vi göra resten av livet sedan. Bara förra veckan jobbade jag fulltid utan problem men idag kände jag att jag faktiskt inte är sjukskriven utan anledning. Var nämligen inne en kort sväng till jobbet för jag hade året utvecklingssamtal inbokat sedan en tid. Så vi hade det i en dryg timme, sedan stod jag och pratade med några kolleger och vi bestämde oss för att äta lunch och efter det så kände jag plötsligt den där obehagliga tyngdkänslan i magen och den blev hård, så det var bara att åka hem direkt och lägga sig i soffan. Skulle mao aldrig ha fixat att jobba denna vecka ut, även om vi inte hade fått skrämskottet tidigare i veckan. Vad fort det gick utför!!!