YasminH skrev 2011-12-30 11:29:46 följande:
Hej på er!
Förlåt att det har dröjt så länge men min vardag är som ni säkert förstås av och till extremt hektiskt!! Att sitta och läsa/skriva blogginlägg hinns liksom inte med... :( NU tar jag mig i kragen och skriver några rader...
Robin och Rasmus är 7,5 månader nu och det händer mycket (som jag ser hos er också). De ser och interagerar med varandra mer och mer nu, försöker rulla över från rygg till mage (Robin har klarat det en gång hittills), växer så det knakar.... :) Robin väger 8,690 kg och är 69,8 cm lång medans Rasmus är 8,515 kg och 70,3 cm lång. Ganska lika mao. Vi har inte kollat om de är enäggs- eller tvåäggs än, men de är mer och mer lika. Om inte Robin hade lite mer hår på huvudet hade vi knappt kunna se skillnaden på dem... ;) Deras huvudform/panna skiljer sig lite dock och Rasmus har ett par födelsemärken på kroppen som inte Rasmus har...
Hoppas ni alla haft det bra sen sist vi hördes av och att julen varit bra. Jag börjar jobba 2/1 och min man tar över hemmavid tills augusti då vi har dagisinskolning... Känns overkligt för mig men min man ser fram emot hans "tur" att vara hemma med barnen! :)
Ha det gott och gott nytt år!
Kram från Yasmin
PS Här ser ni en bild från den 17 december.
Så söta!!! :D