• Envira

17år o med barn, någon med i min ålder? kolla hit!

Om du lyckats bli med barn så tycker jag definitivit att du ska behålla det .Dels för att jag tycker man ska ta ansvar för det man gjort, och när du själv vill behålla barnet är det ju en ren självklarhet att du ska göra det!
    Det kommer ju bli jobbigt men du klarar det om du bara vill! Om din pojkvän älskar dig lika mycket som du älskar honom så kommer han stanna kvar :)

• Envira

Ja jag tror verkligen att du kommer ångra dig resten av livet om du tar bort ett barn som du verkligen ville ha.. 
       Du är ju inte jätteung ändå, så jag tror du skulle klara dig om du bara ställer in dig på det!:) 

• Envira

Jag är själv arton år och jag har typ världens bebislängtan, så jag förstår verkligen att du säger att du verkligen vill behålla barnet!

• Envira

nej jag är inte med barn, önskar att jag var det dock haha! ;) I ett sånt här tillfälle måste du nog tänka på vad du själv vill ! Och din pojkvän verkar ju ska ställa upp ändå, och om du känner honom väl så vet du ju ifall han skulle älska sitt barn när det väl var fött.
    Om jag blev med barn skulle min sambo  förmodligen säga som din, men jag VET att när min mage väl skulle börja växa, och barnet var fött, så skulle han älska det av hela sitt hjärta!:) 

• Envira

Men det är ju jättebra om du flyttar till honom där han går högskola, för då får han ju ett bättre jobb sen. Ni får ju leva snålt ett tag då men sen blir det ju mycket bättre! Varför gillar han inte den idén?

• Envira

Ja men om han ska ta jobb hos sin pappa är han ju inte hemma jämt då heller..? Är man 30+ så är det ju ändå någon som måste åka och jobba när man har barn

Svar på tråden 17år o med barn, någon med i min ålder? kolla hit!