Basson duo twin med vändbara sittdelar?!
Väljer också mellan Basson och BOZZ...vette skjutton vilken man ska ta....
Väljer också mellan Basson och BOZZ...vette skjutton vilken man ska ta....
Blir bara 16 månader mellan mina så en syskonvagn måste det ju bli men jag gillar inte alls UJ eller phil and ted.
Hej
Har visat alla tre vagnarna för mannen nu och han är som ett frågetecken hahahha
Han tycker de är så lika.
Basson duo, Bozz syskon och jogger los angeles.....jo han har ju rätt i och försig..de är rätt lika men när man läser så finns det ju skillnader absolut.
Efter påsk ska vi leta reda på dem alla tre och åka och titta/känns på dem för att sen bestämma oss. Jag själv lutar lite åt Jogger los angeles....tycker den verkar alldeles utmärkt.
Kul och spännande det här....har bara haft beg. barnvagnar till mina två...känns lite extra kul att få en ny denna gång.
=)
Vi kan fortfarande inte bestämma oss mellan Basson - BOZZ - LosAngeles Jogger.....gaaawd
Tur det är ett tag kvar!!
Jag tror vi skippar både Basson och Bozz då de är för breda....väntar nu in Los Angeles Jogger som SKA komma till Happyland i Göteborg i juli.
Försäljaren påstod att den kommer vara max 75 cm bred och ha ställbart handtag...vilket är ett måste då min man är två dec längre än vad jag är.
FAST det känns lite jobbigt att sätta all tilit på denna vagn..tänk om den inte är bra...
Jaja BF är ju i AUG så än finns det tid.
Tänkte bara tipsa oom BOZZ...vi tog en Bozz i stället för Basson (som vi egentligen ville ha) för att BOZZ fanns det återförsäljare till här i vår stad. Köpte vår Bozz sista veckan i aug och den är fortfarande som ny. =)
Vår son har växt som bara den men liggkorgen är stor och rymlig..luv it.
Jag VET att Bozz'en är bredare än Basson, men för oss har det inte varit nått problem alls.
Åker buss med den minst en gång i veckan.
Kram