Inlägg från: Freija82 |Visa alla inlägg
  • Freija82

Basson duo twin med vändbara sittdelar?!

Hej!

Sitter oxå o funderar lite på att beställa denna vagn. Är det någon som vet om man köper till en liggdel eller om det fungerar att bara lägga i en mjuklift i sittdelen?

• Freija82

Blev att jag beställde en liggdel ändå, den var billigare än vad jag trodde, så hade gått rätt lika ut ändå. Fick betala 4660 för vagn + liggdel och frakten var gratis :)

Tack för era svar iaf! :)

• Freija82

Har ju beställt min vagn från babytider och idag fick jag fakturan som ska vara betald nästa vecka. Är det vanligt att man får fakturan och att den ska vara betald INNAN man ens fått vagnen??

• Freija82

Tack för era svar! Näe det känns ju jättekonstigt o betala för något som man inte har fått! Ska avvakta tills det börjar bli slutdatum för fakturan o har inte vagnen kommit då, så får jag ta kontakt med dem.

• Freija82

Jag beställde oxå från babytider och min vagn har kommit idag efter 4 veckors väntan.. Skulle tagit 2 för mig oxå!

• Freija82

Nu har vi testat vår nya vagn och jag är än så länge jättenöjd. Den är supersmidig att svänga med och jag har mätt den och den är max 75 cm bred.

• Freija82

Jag är fortfarande kanonnöjd med vagnen, men stör mig på en sak.. Bakhjulen känns lite "billiga" tycker jag. Fastnar smågrus i däcken som inte lossnar förrän man själv tar bort dem och sen är det märken kvar efter gruset.

• Freija82

Min vagn har inte heller något märke med basson någonstans och liggdelen känns likadan som du beskriver att din känns..

Svar på tråden Basson duo twin med vändbara sittdelar?!