• lajm

Basson duo twin med vändbara sittdelar?!

Å, nu blir jag också sugen på Basson Duo. Har en Baby Travel syskonvagn nu med liggarn till dottern på 2 månader och sonen på 1 år och 10 månader sitter i sittdelen. Men vill ju kunna ha tjejen vänd mot mig när hon ska börja åka sittvagn så småningom! Tycker att babytravel vagnen är okej men tror att Basson är bättre. Men vad tror ni om dom små hjulen fram? Blir den inte svårkörd på vintern i snön?

• lajm

Jag har precis beställt en Basson Duo och jag ser fram emot att få den. Köpte den på nätet för 3990:- med 2 sittdelar, regnskydd, nackskydd till den lilla. Kände på vagnen före och den verkar vara kanon. Och vilket solskydd säger jag bara. Jag ska sälja min Babytravel syskonvagn direkt när Basson Duo kommer. Inte ens jämförbara vagnar!

• lajm

Jag beställde också min från Babytider i Jönköping för 3990:- och frakten var gratis.
    Det ingår dessutom nackskydd för lilla bebisen och den har ju fullt liggläge.

Nu som funderar på Bozz - tänk på att den vagnen är både tyngre och bredare.

• lajm

Kände på den på Takio barnprodukter i Solna och jag gillade den mycket. Beställde den sen på nätet på Babytider för att det var bättre pris och mer som ingick. Pratade med dem i Jönköping och dom har 1 års garanti. Man behövde bara ta ett kort på vagnen å maila in så fick man hjälp så jag beställde därifrån. Dom hade ca 3 v leveranstid så jag bör få min om senast 1 vecka. Längtar.

• lajm

Jag pratade också med Babytider i Jönköping och hon bekräftade att jag skulle få 2011 års modell med reflex sömmar så att det är samma som på typ Barngrottan.
    Nu känns det jättebra.
    Vår son är också 2 år och jag tror han kommer få bra plats. Han åker ju Babytravel syskonvagn idag utan problem.
    Får hem min vagn om ca 1 vecka så då ska jag berätta hur jag upplever den.

• lajm

Jag har fått hem vagnen och jag är nog lite kär i den. Det är nät under bakre delen av sufletten så man jan ta bort bakre delen an sufletten sp blir det hel genomströmning av luft på sommaren. Älskar solskyddet. Vagnen är smidig och lätt att köra.
    Köpte den på nätet på Babytider och det är exakt samma som på Barngrottan. Samma saker som ingår också.
    Ska sälja min Babytravel nu direkt.

• lajm

Jag har Basson Duo och den är helt enkelt grym! Kan styra vagnen med ena handen och den är jättesmidig. Har åkt rulltrappa också. Jag är toknöjd. Hoppas ni blir det också.

• lajm

Sally: jag beställde från Babytider och det är den helsvarta vagnen med reflexer, Mao exakt lika som på tex Barngrottan.
    Jag älskar vagnen. Så lättkörd och smidig.

• lajm

Vår son är 2 år och 2 mån och får gott och väl plats. Han är 95 cm lång. Älskar denna vagn. Sålde Babytravel vagnen på blocket förra veckan . Supernöjd med Basson Duo.

Svar på tråden Basson duo twin med vändbara sittdelar?!