Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?
Anonym (Hoho) skrev 2024-01-02 10:09:34 följande:
Du har inte träffat rätt man. Nån av min kaliber t ex. Jag tror säkert att nån av tjejerna egentligen ville, men var fega, och ångrade det sen. Som en jag ser ibland, känns som hon kollar lite. Hon fantiserar nog om mig.Du vet alltså inget om dom mer än att dom ser söta ut?
Varför utgår du ifrån att dom är singlar?
De flesta som är över 25 år är ju oftast redan tillsammans med någon, ihop eller bor i hop. Hur kan du bara utgå ifrån att dom inte redan har en pojkvän, sambo eller man?
Jag tycker att det är jättemärkligt att bara gå fram till någon man inte vet något om och fråga om en dejt.
Skillnad om man t ex pratar ofta med tjejen på ICA och samtalar om olika saker och man fiskat innan om hon är upptagen eller inte, då kan man ju prova och man upplever att det finns intresse men bara att gå fram till någon okänd eller tjejen i kassan som bara ler och gör sitt jobb känns creepy.
Tror få skulle tacka ja om någon bara kom fram på bussen eller på ICA, man skulle undra vad det var för typ, men vara artig då man inte skulle veta hur personen skulle agera vid ett nej.
Sen som sagt kan man ju utgå ifrån personen redan har en partner då de flesta över 25 år har det även om många är singlar i omgångar.