Inlägg från: Anonym (SA) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SA)

Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?

Skönt att tråden verkade ordna upp sig till slut! Alla var så otroligt positiva till en början så man undrade när folk blev så sjukligt desperata!
    Jag skulle ta det som ofredande. Om jag är och handlar så gör jag det av en anledning. Att sätta mat på bordet. Till mig, min man, mina barn. Inte för att på nåt sätt bli bedömd och ses som något slags "ögongodis", som någons våta dröm, som någons potentiella flickvän. Jag handlar för ren överlevnad, jag åker kommunalt för att ta mig från A till B, inte för att vara någons jourhavande kompis. Har inget som helst intresse av att diskutera mina matvaror i vagnen och föreslå måltider till nån missanpassad karl! Skulle någon knacka mig på axeln och ge mig en komplimang och/eller föreslå en fika på Ica så skulle jag undra vad det är för desperat pervo! Jag förstår att det är främst mäns dröm att det ska vara så enkelt, men tyvärr. En sund kvinna är lite mer noggrann än att hon följer med er bara sådär. Det är liksom inte "modigt", det är sinnesslött och rätt nedvärderande.
    Låt folk i vardagen bara vara ifred!

Svar på tråden Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?