Inlägg från: Anonym (Ture) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ture)

Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?

Anonym (gift) skrev 2010-10-20 11:00:26 följande:
    Problemet med att ragga i vardagen är väl att det stora flertalet har sambo/pojkvän/gift. Tror det är bättre att ragga i vardagen på nån som du träffar på mer än en gång, jobbet, tunnelbana, bekanta, grannar. Helt enkelt att det är större chans. Men om du vågar och inte är rädd för ett nej, så varför inte. Är du en trevlig karl så skulle då jag bli sjukt smickrad men tacka nej då jag är gift! Vore kul om du ts berättar om hur många gånger du testat och om du får någon som svarar ja. Lycka till!

Exakt, det är stor risk att de redan är upptagna. Jag gjorde sånt förr, med flera tjejer. Alla verkade bli glada för uppmärksamheten, men var inte singlar. Utom en. Henne fick jag numret av. Hon visade sig vara ett psykfall. Tror hon prostituerade sig också. Det var sista tjejen jag raggade på i vardagen.
  • Anonym (Ture)
    InTheShadow skrev 2013-07-29 20:08:17 följande:

Tänk positivt, nu kan det ju bara bli bättre
    Hehe, förvisso :D
    Men nej, aldrig mer. Det är förödmjukande.
    Jag var positiv och entusiastisk förut. Nu är jag realist.
    Att tjejer tycker det är kul är fullt förståeligt.
    De får bekräftelse och känner sig åtråvärda.
  • Anonym (Ture)

Man ska inte lyssna så mkt på vad tjejer säger. Vad de säger, och vad de sedan gör: två skilda saker.
    Jag provade att ragga på tjejer i vardagen under 15 år. Jag inser ju att alla de här tjejerna inte var upptagna, men det var lättare att säga det så att de slapp mig. Några blev säkert överrumplade av att en okänd kille kom fram sådär.
    Jag rekommenderar inte det här.
    Finns en anledning till att nätdejting fått sånt uppsving senaste åren.

• Anonym (Ture)

Fast... jag är nyfiken på en granne. Vi har pratat för några år sen på Facebook och hon lät trevlig, sen blev hon ihop med en snubbe.
    Jag ser henne ofta, och alltid själv. Skulle vilja komma i kontakt med henne men hon är inte med på Facebook längre. Fan... ska jag behöva svälja min stolthet och faktiskt prata med henne nån gång om vi råkar på varann? Jag som lovade mig själv dyrt och heligt att aldrig mer göra sånt här.

• Anonym (Ture)

Jag är aldrig full så det kanske är ett plus :P

Svar på tråden Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?