• Anonym

Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?

Vardagen är väl härligast, dagsljus så man ser personen som den är...

• Anonym

När en kille kommer fram till en tjej på krogen och flörtar tar dom flästa det som "hej ska vi gå hem till dej eller mej?" det är nog därför du inte hittar någon, man visar ju inte sin riktiga personlighet när man är på fyllan,
    Men skulle en man flörta med mej mitt på ljusadagen så skulle jag uppskatta det mycket mer, det skulle känns mer alvarligt, Men som någon annan skrev att gör det med någon du brukar stöta på, för om du strå och flörtar med en tjej i tio min som du aldrig träffat förut och sen bjuder ut henne så är det inte säkert hon tar dej på allvar eller så kan hon vara för blyg för att säga ja,
    så spana in någon pudding i mataffären och lägg in en stötTyst

• Anonym
    Micce skrev 2010-10-18 21:50:28 följande:
    Just detta som är lite svårt. Vet inte hur många gånger jag svurit över mig själv att jag inte gick fram och frågade om hon ville ta en fika. Tyvärr hamnar jag inte i situationer där jag träffar någon jag tycker verkar intressant, utan det är oftast "där och då" man måste ta chansen och då, precis som du skriver, kanske hon är för blyg/överumplad för att säga ja...
    ok men gör så här om du hittar juts DEN, känner hur det rusar till i hela kroppen gå fram och fråga då, men säg kalla mej tokig men vill du gå ut på en fika? det är ju antagligen den som är din personlighet, du verkar vara väldigt framåt, social, spotan och spännande männsika så låt tjejen se det så hon förstår att du inte bara driver med henne när du bjuder ut henne,
    säger hon nje så säger jag är inte den som ger mej i första taget jag kommer bjuda ut dej igen,
    det kommer ju också få henne att förstå att du menar mer allavar, bästem tid och plats och säg jag väntar på dej där jag hoppas du kommer!

Lycka till nuGlad
  • Anonym

Jag vill inte bli raggad på.
    Enstaka ögonkast - okej. Verbala uppraggningsförsök - sjukt besvärande.

• Anonym

Gud vad fint det hade varit att bli uppraggad på en vardag. Hade en man kommit fram till mig på tex netto och frågat om vi skulle ta en kopp kaffe tsm så hade jag fallt pladask tror jag...

• Anonym
    Anonym (The Ass Man) skrev 2010-10-21 07:41:04 följande:
     e du snygg?
    Haha det tycker jag att jag är, men jag är lyckligt gift. :) Jag menade mer OM jag varit singel och någon frågat mig på netto så hade jag absolut tackat ja.  :)
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-22 16:17:22 följande:
    Haha det tycker jag att jag är, men jag är lyckligt gift. :) Jag menade mer OM jag varit singel och någon frågat mig på netto så hade jag absolut tackat ja.  :)
    Varför just på netto?
  • Anonym

JAAA, det flirtas alldeles för lite.

Blir mycket smickrad om någon flirtar med mig och jag

flirtar gärna tillbaka.

Alla flirtar är ju inte sexuellt menade utan mer en uppskattning inför

personen man möter.

Så fram för mer vardagsflirtFlört

Svar på tråden Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?