Inlägg från: Angelika Berg |Visa alla inlägg
  • Angelika Berg

Föräldraledig i Karlstad?

Hej på er!
    Tack för sist Anna, mycket trevligt :)
    Jag skulle hinna med en fika tisdag eller onsdag, passar det någon/några av er andra?

• Angelika Berg

Jag tycker att onsdag låter bra! kanske runt 11-12? Funkar det? Jessica kan du i veckan eller är det fullt upp?

• Angelika Berg

Det låter som en bra idé! Ses vi imorgon!

• Angelika Berg

Jag har tid för en fika :) När passar det er andra? Jag är helt fri på tisdag om ni andra kan då?

• Angelika Berg

Torsdag denna vecka eller nästa?

• Angelika Berg

Tyvärr ser det lite tufft ut att få till det  för mig på torsdag.. Fredag skulle funka här, annars nästa vecka :) 

• Angelika Berg

Måndag är jag uppbokad annars tror jag att det är fritt fram :) När passar det er andra?

• Angelika Berg

Kunde Anna på tisdag? Det paasar mig isf :)

• Angelika Berg

Jag ska nog också gå på gympan imorgon så 12.30 är utmärkt för oss!  Vad säger ni andra om den tiden, kanske en lunch eller fika passar någonstans i stan?

• Angelika Berg

Hej Jenny, jo det minns jag så väl :) Allt är bra här, hur går det med dig och din pojk då?

• Angelika Berg

Det blir nog ingen gympa för mig trotts allt, har ingen bil så då blir det krångligt att ta sig till Friskis.. Ska vi ses lite tidigare då så kan du Anna ansluta när du är färdig? Therese är du på?

• Angelika Berg
    asplundskan skrev 2011-01-17 16:24:14 följande:
    Jodå de går så bra så:) har du jobb kvar på BK eller?
    Nja, jag står som vid behov.. Jag slutade för ett par år sen men kan hoppa in lite extra..Vad gör du nu för tiden då?
  • Angelika Berg

Det ser ut som att vi kanske får ta det en annan dag? 

Svar på tråden Föräldraledig i Karlstad?