Föräldraledig i Karlstad?
Hej på er!
Tack för sist Anna, mycket trevligt :)
Jag skulle hinna med en fika tisdag eller onsdag, passar det någon/några av er andra?
Hej på er!
Tack för sist Anna, mycket trevligt :)
Jag skulle hinna med en fika tisdag eller onsdag, passar det någon/några av er andra?
Jag tycker att onsdag låter bra! kanske runt 11-12? Funkar det? Jessica kan du i veckan eller är det fullt upp?
mitt i city kanske?
Det låter som en bra idé! Ses vi imorgon!
Jag har tid för en fika :) När passar det er andra? Jag är helt fri på tisdag om ni andra kan då?
Torsdag denna vecka eller nästa?
Tyvärr ser det lite tufft ut att få till det för mig på torsdag.. Fredag skulle funka här, annars nästa vecka :)
Måndag är jag uppbokad annars tror jag att det är fritt fram :) När passar det er andra?
Kunde Anna på tisdag? Det paasar mig isf :)
Jag ska nog också gå på gympan imorgon så 12.30 är utmärkt för oss! Vad säger ni andra om den tiden, kanske en lunch eller fika passar någonstans i stan?
Hej Jenny, jo det minns jag så väl :) Allt är bra här, hur går det med dig och din pojk då?
Det blir nog ingen gympa för mig trotts allt, har ingen bil så då blir det krångligt att ta sig till Friskis.. Ska vi ses lite tidigare då så kan du Anna ansluta när du är färdig? Therese är du på?
Det ser ut som att vi kanske får ta det en annan dag?