• Ezmeraldah

Att älska nån man inte kan få

Nu ser jag att tråden är 15 år gammal. Såklart. Men vad fan, nu har jag skrivit så jag skickar ändå. Sorry.

Ni träffades för sex år sen och "när året gått" - alltså fem år sen - sa han att han skulle stanna med sin fru och deras tre barn. Hur kan då hans yngsta barn vara fyra år? Hur går det ihop ens? Om yngsta är fyra år så var väl hen inte född ens för fem år sen (och definitivt inte för sex år sen)?

Nu kommer kanske förklaringen om att det var för "knappt" fem år sen eller "drygt" fyra år sen och att barnet är "snart" fem år. Eller att du skrev fel eller ändrade några detaljer för att inte bli igenkänd. Men i så fall har han ju nyligen skaffat barn trots att han säger sig stanna endast för barnens skull? 

Nu kommer kanske en förklaring om att yngsta barnet blev till av misstag och du glömde nämna det i TS. Men i så fall var hans fru alltså gravid och födde barn under tiden han inledde sin jobbflört med dig?

• Ezmeraldah
    Anonym (Been there) skrev 2025-01-13 12:54:15 följande:

Kan bara säga till alla i denna situation. BRYT! Skit i honom/henne. Det blir inte bättre. Har varit i exakt samma sits som ts och höjt denna man till skyan precis som ts gör/gjorde. Idag är jag så glad att han aldrig blev min man för hjälp vilken tvivelaktig karaktär han var när förälskelsen hade lagt sig. 

15 år gammal tråd... 
  • Ezmeraldah
    Hjelm skrev 2025-01-13 22:14:13 följande:
    Hur ser man det? Alltid undrat!

Jag ser aldrig årtal i inlägg, bara datum (t.ex. 17 oktober som i denna trådstart).
    Tryck på "citera"-knappen i trådstarten eller läs inlägg där andra har citerat TS. I citatet syns årtalet. 

I citatet nedan ser du att trådstarten är från år 2010. 
    Anonym (Sarah) skrev 2010-10-17 13:49:27 följande:
    Att älska nån man inte kan få

Jag sitter i en sån jäkla jobbig situation nu, skulle behöva andras tankar om detta.

För ca 6 år sen lärde jag känna en kille via jobbet, vi jobbade i ett projekt ihop under ett års tid och det gjorde att vi jobbade tätt ihop. 

Svar på tråden Att älska nån man inte kan få