• Lillan15

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Förstår dig Frida. Jag är oxå orolig för UL på tisdag. Men de flyttar inte mig=BF, skönt det.

• Lillan15

Jo, så var det väl. Hoppas på lyckat resultat idag för henne! Nu ska jag iväg och jobba. Trevlig helg på Er! Kikar in under helgen och ser hur det går för er. Själv är jag spänd inför tisdagen, nytt UL då.        Skål

• Lillan15

Hej på Er tjejer!
    Var till Dr. och gjorde UL. igår. Bebisen har växt sedan förra gången för 2 veckor sedan. Men den är fortfarande för liten för tiden. Var igår 21+1. Vet faktiskt inte hur gammal bebis är. Var så trött igår. Måste tillbaka om 4 veckor för nytt UL. Jag är såå himla less på sjukvård just nu. Dessutom gillar inte min bebis UL, den gör allt för att inte visa sig framifrån. Just nu önskar jag att det skulle vara juni och dags för förlossning. Ser ingen tjusning med att vara gravid för tillfället. Hoppas ni andra har det bra! Kramizar

• Lillan15

Frida1010: Jag är ju överlycklig för barnet självklart! Men samtidigt är jag jätteorolig för hur den växer... jag blir såå trött över alla mina tankar och funderingar.  GRATTIS till barnvagnen Baby

Tack strax! Precis som du skriver så kanske IVF:are är x-tra orolig för alla mätningar, eftersom vi kämpat så länge för vår graviditet. Dessutom har vi haft med sjukvården att göra ett bra tag innan man blev gravid oxå. Nu får det räcka. Tillräckligt med BM besöken. Mitt 1:a besök den 1 mars, ska då vara i V. 24.  jag har ju aldrig hört lillHjärta slå jag/vi. Ha en trevlig kväll {#emotions_dlg.flower}

• Lillan15

Skruttfia: Krya på er. Hoppas blödningarna avtagit. Usch va jobbigt. Tänker på dig!
    Storlängtan efter liten: Sätt gärna in en bild på vagnen, så kul att se vad ni köpt. Lycka till!
    Nu skall jag iväg och jobba kväll 16.30-00.30 jobbar som distriktssköterska. Blir nog lugnt i veckan kan jag tro. Vi ska nog kolla på en större bil till helgen. V.22+0 idag enl. IVF. 
    Åhh va mysigt att höra Hjärtaljuden. Jag får allt vänta till 1 mars. Känns såå länge dit. Ha en fin alla Hjärta ans dag alla!
    Kramizar

• Lillan15

Frida1010: Jag har inte gjort fvp. När skall ni göra det då? Tycker du att magen har växt den senaste tiden då? Har kläderna blivit mindre? Rör den sig varje dag? nervöst. Själv skall jag till läkaren den 8/3+tillväxt UL. Hoppas våra bebisar bara är liten till växten. Kan ju vara genetiskt oxå. Lycka till {#emotions_dlg.flower}

• Lillan15

Frida1010: Har du gjort KUB testet? Va visade det i så fall? Hur ofta har du gjort UL den senaste tiden+Dr. besök? bara undrar, lite nyfiken. Är ju nästan i samma sits som du. Jag var till läkaren+UL den 8 feb. Nästa besök den 8 mars. Då kommer jag vara i V. 25 enl. IVF. Det är klart att man vill veta om barnet man bär på är friskt. I dagsläget kan jag inte ens tänka på att köpa barnsaker och allt vad det innebär. Tråkigt tycker jag. Efter 8 mars hoppas jag få börja planera för den kommande bebisen. Lycka till och ha det så bra, Kram på Er   

• Lillan15

Strax: Tänker ganska lika som dig faktiskt. Tänk att man kan rädda barn i V. 24. Trevlig helg! Skål           Hjärta
    Vilken vecka är du i nu? jag är i V. 22+5 idag.

• Lillan15

V. 24+0 idag enl. IVF. I morgon är det dags för BM besök för mig. Mäta mage och lyssna på lillHjärta, spännande. Har inte hört det tidigare. Kollade Hb på jobbet igår = 113, äter Niferex tabl. sedan dec. 1 om dagen + tabl. Folacin 5 mg. Har inte vågat köpa några barnsaker ännu, bara något klädesplagg från polarn o pyret när det var mellandagsrea. Kul att följas åt tjejer! Skål Gravid  

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011