• Lillan15

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Beräknad förlossning om 2 dagar. Börjar få mensvärk, men det kan ju ta 2 veckor till innan bebisen vill ut. Lär vara ganska trångt i magen nu. Är såå less... BM besök på måndag. Lycka till ikväll Frida, ta det lugnt, tjejen fixar det här bra ändå Nalle Ha det så bra alla, nu ska jag ut i solen Solig 

• Lillan15

Nix, har inte hänt någe mer. I morgon är dagen D, men jag får nog gå över typ 2 veckor känns det som... Ha en fortsatt trevlig helg ni andra Guld i mun

• Lillan15

Vi vet inte könet heller, blir spännande, men de flesta säger att det är en kille+BM. Ska till henne i morgon bitti. Jag är mest trött nu, men har svårt att vila o ta det lugnt, ser allt som måste göras. Men jag blundar ibland för saker o ting. Go natt, nu ska jag sova Drömmer           Baby    

• Lillan15

Här är det lugnt, inget tecken på begynnande förlossning, tyvärr. Om jag inte fått 4 juli, så sätter de igång förlossningen då. 15 dagar över tiden i så fall. Hoppas jag slipper det. Bättre för mor o barn om det kommer igång av sig själv. Hur mår ni själva? Ha en bra kväll Kaffe

• Lillan15

Apropå hård mage... Min mage är spänd nästan jämnt nuförtiden. Undra hur stor bebisen är nu... Jag känner mig stor och otymplig, svårt att röra mig. Men jag försöker i alla fall. Har ni några tips för att få igång förl.?

• Lillan15

Tyvärr, så har inte min bebis kommit ännu. 6 dagar över tiden idag, suck! Inget på G heller känns det som. Om jag inte fått 4 juli så sätts jag igång då. Önskar såå att den kommer av sig själv nuu/snart. Grattis Akkie till sonen, mysigt Baby 

• Lillan15

Strax: Yes, seg väntan här. 10 dagar över tiden idag. Inga direkta känningar att förl. är på G. Var hos BM idag för sista gången. Fick en läkartid på mån. morgon för igångsättning, om inte bebisen har kommit så att säga. Lycka till ni andra. Hoppas era bebisar mår väl oxå. Kram på Er Solig

• Lillan15

Folk runt mig är inte lugna, frågar hela tiden om det kommit igång? eller... På mån. när jag ska till sjukhuset åker mobilen av. Ibland orkar jag inte svara heller fast jag är hemma.

• Lillan15

Hej på er! Vår lilla dotter kom den 4 juli. 3570 g 50 cm. Hon ska heta Emilia. Akut snitt pga att jag fick en stor infektion i samband med igångsättningen. Sedan har vi legat på barnkliniken pga att hon hade svårt att hålla sockret de första dagarna. Men nu är vi hemma och mår bra. Grattis ni andra oxå. Kram från oss Hjärta

• Lillan15

Hej på Er! Emilia väger nu 4340 g 55 cm hon växer så det knakar. Hon älskar verkligen mat den lilla tjejen. Hoppas ni andra oxå har det bra. Jag börjar redan fundera på syskon. Någon annan som gör det? Undrar när man kan köra igång med nästa IVF försök. Jag är ju 38 nu, så jag vill inte vänta för länge. Skulle vilja bli gravid igen nästa år. Kram på er o god natt från oss Nalle 

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011