• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Har vart på MVC idag, för inskrivning. Dock hann vi inte klart så jag ska tillb. den 20/12.
    Försökte lyssna på hjärtljudet men var för tidigt.
    Så vi gjorde ett UL, där i låg vår lilleskatt, hjärtat slog så fint och sparkade med båda benen.
    BM trode att moderkakan ev kommer bli i framvägg, men får mer besked på KUB.
    Detta var mitt 5.e vul/ul.
    Nästa fredag 10.e ska jag på KUB,
    Den 20e. forts. på inskrivningen och den 23.e till läkaren.
    Sen den 17.e januari är det dags för RUL 

är 11 fulla veckor idag enligt BM = V.12

(MUMSA 73, krya på dig. Och BM sa till mig idag att jag fick ta upp till 4 gram Alvedon/Panodil /dag och inget att oroa sig för och INGET farligt!

• Mammiztill2

Jag av bokade min privata tid till Emma kliniken på söndag. Ska gå och göra 3d 4d sen i vecka 27ca. Ja är inte orolig över vul ul jag känner bara att ja är inte i behov av att titta på söndag. Nästa fredag/helg ska vi förhoppnings vis Fira Idag fick jag avslöja för min pappa. Han bjöd oss alla på en semester vecka till marmaris 13-20 maj men fått tacka nej. Så himla tråkigt, och skit att jag fått berätta idag hade tänkt överraska på jul dagen. Men men. De ska ju gå vågen och jag har inga symptom kvar typ men bebis och mage växer på känns jätte konstigt att när jag börjar tro, när jag börjar att förstå att vi ett mirakel ska få! Känslan känns overklig.. Känns otroligt, vet ni jag är så otroligt lycklig! Något jag är mindre glad över är att jag har börjat bli så känslosam lätt till tårar och ett humör som heter duga!

• Mammiztill2

Skruttfia. LYCKA till i morgon vilken vecka och dag är du i morgon, privat ul?

• Mammiztill2

Är lite rädd att börja med järn tabletter då ja redan har såna problem med min tarm nu så jag får söka läkaren i morgon inte roligt att behöva blöda som jag gör.

• Mammiztill2

Så fort ja måste göra nr två. Sen att jag har blod förtunnande kanske gör de hela lite mera.

• Mammiztill2

12 fulla men har vi kommit så här långt är oddsen små.

• Mammiztill2

Frida. Jag i börjat små fira nu då familjeliv skriver vecka 12 även fast ja inte är tolv fulla än. Tänk nu har man gått in i tredje månaden

• Mammiztill2

Jag tror inte de speciellt farligt, jag tror på detta att bebis inte mår bra om mamman är orolig och mår dåligt.
    Skönt du får ett vul på tisdag
    jag börjar bli nervös inför nästa fredags kub undersökning
    Jag har ont i magen lite överallt i bland blir jag nojjig men försöker släppa detta, då tarmarna jobbar långsammar mm.

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011