• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Lycka till idag tjejer! Nu måste jag Skynda om ja ska hinna. Ut med hunden, väcka dottern fixa frukost fixa i ordning oss. Lämna och sen köra . . . Vi. Hörs av sen. Kramar till ALLA

• Mammiztill2

Sitter och väntar nu på att få komma in. Nervös

• Mammiztill2

V.11 (10+0) 25 Nov 2010. 32millimeter (10+1 enligt ÖK)

Hjärtat slog, och lillen hade växt 9millimeter sen i Lördags kväll

• Mammiztill2

Vad härligt Mumsa.. funderade på att beställa tid dit till emmaultraljud, men jag hittar inte dit ja är så dålig på att hitta i M-ö.

Min var 32 mm,
    enligt deras uträkningar var jag i 10+0 idag.
    Enligt IVF kliniken är jag 10+1
    Enlgit FL är jag 10+2

Så måtten stämmer

• Mammiztill2

Mumsa var de svårt att hitta till emma kliniken? Ja har kollat efter tider till dem. Fick tid till KUB den 10/12 de ringde innan 16 från Trelleborg. Har inte vart där någon gång vad jag vet heller.

• Mammiztill2
    Mumsa73 skrev 2010-11-25 18:48:07 följande:
    Jag parkerade vid kanalen, där vid Hansa, också låg Emma in på en av tvärgatorna. Jag har uselt lokalsinne men hittade så det finns hopp för dig med. :)

Jag ska på KUB i Trelleborg den 7 december och där är ju lättare att parkera egentligen. Frågan är om UL-apparaturen är lika bra där som på Emma. Vet du?
    Jag fick tid den 10:e dit..  avskyr att ge mig ut på okänd mark..
  • Mammiztill2

LindaBell. Jag hade Et den 30.e. Äp 28.e. Och kliniken gav mig den 21 som bf datum. Fast enligt familjeliv har jag då bf 20.e. Men enligt många andra ställen får jag samma resultat som kliniken gav. Så enligt dem är jag idag 10+2 så jag får väl gå efter de. Vår bebis igår motsvarade 10fulla veckor igår fast ja var 10+1.

• Mammiztill2

STRAX härligt! . . . Idag kräktes jag för första gången. Hoppas de inte behöver bli mer. Visst har de känt att de har vart mig nära ett par gånger men idag small de. Vi bokade en tid till Emma nästa söndag. Om de skulle vara något som gör mig orolig. Undra om man får köpa en bild från KUB då man väl är där inne?

• Mammiztill2

Skruttfia . Oj jisses stackare. Men blir otroligt glad över att läsa att de såg bra ut med er lille. . . Har börjat få ångest över min vikt uppgång. Mår dåligt att gå till barnmorskan på Tisdag då de säkert kommer bli så att man ska väga sig.

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011