• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Mumsa73 skrev 2010-11-11 18:25:32 följande:
    Tog min första Lergigan Comp för 5 min sedan. Hoppas jag inte får biverkningar. När kommer effekten och hur länge sitter den i?
    jag blev inte trött, och kände inte av den. förutom illamåendet gav med sig efter ca 30-40 minuter
  • Mammiztill2

Hjärtklappning har ja aldrig märkt av den. Då den ska vara ro givande . Står de som biverkning? Tror de kommer släppa snart.

• Mammiztill2

Var de inte någon mer som skulle i väg på vul idag?

• Mammiztill2

Är skruttfia och Akke kvar? De hade vul idag 11 november. Sidan 40

• Mammiztill2

Tycker ni att mat, något att äta hjälper mot illamåendet? Jag har mest illamående från efter 12tiden på dagen fram till jag lägger mig. Har inte kunnat äta middag idag. Blir så äcklad av att laga mat och äta den ibland. Oftast går de bättre då ja tvingas i maten men illamåendet slutar inte för att jag äter.

• Mammiztill2

Men gud hur ser listan ut? Eller väntar så många tvillingarn?

• Mammiztill2
    Tessi007 skrev 2010-11-15 16:57:12 följande:
    hej tjejer

Har ni någon växtvärk? Det spänner och drar i min mage, speciellt idag och känner mig orolig för att den lille som var kvar inte kommer att stanna heller... Har ni några känningar i magen?

Har haft en hel del rätt kraftig värk längst ner på magen,
    de kom väl inte jätte läglligt då jag inte mått på topp och är väldigt orolig emellanåt.

Min gyn läkare ringde mig 07.55 blev bestämt att han ringer mig på Lördag och hör hur de är med mig.
  • Mammiztill2

jag är orolig för att jag känner att det svider inuti underlivet på mig emellanåt, inte så att jag har ont
    men de svider

• Mammiztill2

Lycka till i morgon. Själv får jag vänta 10dagar.

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011