• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Han har inte ringt mig!! Får väl lita på vad de två läkarna tidigare sagt att så länge hjärtat slår, bebis växer så får jag väl se de som okej

• Mammiztill2

Fick tag på läkaren via ringa förlossningen. Ska komma in till akuten nu

• Mammiztill2

Är på väg dit nu. Var ute med bilen nu. Håll tummarna

• Mammiztill2

Har vart uppe på förlossningen annan apparat och min beh. Läkare. Igår fick läkaren bebis till 15.6mm =v7+6. Idag var den 23mm motsvarar precis så långt gånget jag är! Rörde sig jätte mycket. Och läkarens första kommentar var idag, Oj vad den har växt sen sist. Fy farao vad jag har mått dåligt sen igår. Har gråtit idag. Men nu är jag lättad och de är banne i rätt storlek! Är så glad. Och tacksam för min underbara läkare som förstår sig på mig och min oro! På Torsdag ska jag ta blodprov inför kub. Tack för ert stöd det betyder så otroligt mycket. TACK tjejer.

• Mammiztill2
    katt skrev 2010-11-21 13:06:42 följande:
    Mammiztill2 skrev 2010-11-20 21:03:44 följande:
    Har vart uppe på förlossningen annan apparat och min beh. Läkare. Igår fick läkaren bebis till 15.6mm =v7+6. Idag var den 23mm motsvarar precis så långt gånget jag är! Rörde sig jätte mycket. Och läkarens första kommentar var idag, Oj vad den har växt sen sist. Fy farao vad jag har mått dåligt sen igår. Har gråtit idag. Men nu är jag lättad och de är banne i rätt storlek! Är så glad. Och tacksam för min underbara läkare som förstår sig på mig och min oro! På Torsdag ska jag ta blodprov inför kub. Tack för ert stöd det betyder så otroligt mycket. TACK tjejer.
    var kul mammiz nu livet leker igenSkrattande jag varit och köpt mamma trossor mina trossor börjar bråker med mig samt mina tights.
    Va roligt med inköp ja måste få tag på bh.ar
    snart kommer jag behöva ha nya trosor med, men just nu viker jag ner dem "under" magen.

Såg på mina nya gravid jeans som jag nog köpte för ca en vecka sen, då jag skulle lägga de i tvätten att en söm till de mjuka tyget där bak börjar ge med sig.. undra om de är reklamer bart?!
  • Mammiztill2

Jag ska kolla så jag har h&m kvittot kvar men de tror ja allt. Läkaren började prata om en Bm igår visst jag har en tid den 30 hade eg tid den 16.e. De är visst bm som skriver remiss för kub. Så på Torsdag då jag ska in på kontroll så sa läkaren att jag ska ta blodprov inför kub. Undra när jag får tid? Tror jag hade nupp med dottern i vecka 11+6.

• Mammiztill2

LindaBell ring och hör vad dem säger. Brun flytning är väl gammalt blod? Tycker inte vi ska behöva gå igenom de ena och de andra. De har vart tufft nog. Hur långt gånget är du nu?

• Mammiztill2
    LindaBell skrev 2010-11-21 21:20:05 följande:
    Mammiz; jag ska ju på inskrivning på mvc nu på torsdag, undrar om bm är schysst och kollar ett UL där om jag säger hur det är eller om hon nekar det och jag måste ringa gyn?
    Jag tror jag ska vara nu i v 9+2 enl sista besöket på gyn, inte enl ÄP. Blir inte riktigt klok när de ändrar så där ibland fram och tillbaka, men har bestämt mig för att följa gyns/mvcs datum då det är de som kommer följa graviditeten sen och BF räknas efter det.
    Du då?
    Okej, får hoppas på det då att de kan kolla med UL. så du inte behöver ringa gyn!
    jag ändrar inget datum förens RUL
    Jag ångrar lite att jag om bokade hela 2 veckor med inskrining, men nu känner jag mig inte lika osäker

Jag har beställt/ köpt en Agelsound, får se om jag får användning för den
  • Mammiztill2

Tradera av en som bara säljer nya sådana. Jag vann budet med frakt 410kronor.

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011