Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Han har inte ringt mig!! Får väl lita på vad de två läkarna tidigare sagt att så länge hjärtat slår, bebis växer så får jag väl se de som okej
Han har inte ringt mig!! Får väl lita på vad de två läkarna tidigare sagt att så länge hjärtat slår, bebis växer så får jag väl se de som okej
Fick tag på läkaren via ringa förlossningen. Ska komma in till akuten nu
Är på väg dit nu. Var ute med bilen nu. Håll tummarna
Har vart uppe på förlossningen annan apparat och min beh. Läkare. Igår fick läkaren bebis till 15.6mm =v7+6. Idag var den 23mm motsvarar precis så långt gånget jag är! Rörde sig jätte mycket. Och läkarens första kommentar var idag, Oj vad den har växt sen sist. Fy farao vad jag har mått dåligt sen igår. Har gråtit idag. Men nu är jag lättad och de är banne i rätt storlek! Är så glad. Och tacksam för min underbara läkare som förstår sig på mig och min oro! På Torsdag ska jag ta blodprov inför kub. Tack för ert stöd det betyder så otroligt mycket. TACK tjejer.
Härligt
Jag ska kolla så jag har h&m kvittot kvar men de tror ja allt. Läkaren började prata om en Bm igår visst jag har en tid den 30 hade eg tid den 16.e. De är visst bm som skriver remiss för kub. Så på Torsdag då jag ska in på kontroll så sa läkaren att jag ska ta blodprov inför kub. Undra när jag får tid? Tror jag hade nupp med dottern i vecka 11+6.
LindaBell ring och hör vad dem säger. Brun flytning är väl gammalt blod? Tycker inte vi ska behöva gå igenom de ena och de andra. De har vart tufft nog. Hur långt gånget är du nu?
Tradera av en som bara säljer nya sådana. Jag vann budet med frakt 410kronor.