• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Hoppas allt ser bra ut idag Toyota

• Mammiztill2
    Hannah03 skrev 2010-11-10 10:57:09 följande:
    Hej alla gravida. Hoppas att ni mår bra. Är det ngn som kan hjälpa mej. Jag hade ÄP den 15 okt, vilken vecka är jag i?? Och sen undrar jag om det är okej att bada badkar hemma såhär tidigt i graviditeten?
    jag är i 8+0 el 8+1 äp 28/9

så du borde väl vara 10+3 el 10+4

jag har fått restruktioner att inte göra "något" till 12 fulla veckor. av min vanliga GYN men de på ivf kliniken sa inget

så de kan du säkert
  • Mammiztill2
    Mammiztill2 skrev 2010-11-10 11:02:21 följande:
    jag är i 8+0 el 8+1 äp 28/9

så du borde väl vara 10+3 el 10+4

jag har fått restruktioner att inte göra "något" till 12 fulla veckor. av min vanliga GYN men de på ivf kliniken sa inget

så de kan du säkert
    OJ förlåt jag tänkte på månad 9 förlåt..
  • Mammiztill2
    Linnea H skrev 2010-11-10 13:31:15 följande:

Jag ringde till kliniken idag och bad att få komma på UL denna vecka istället för på måndag, kände bara att jag klarar inte av att vänta över helgen, så jag ska dit i morgon. Då får vi se men jag är helt inställd på att det inte finns något kvar. Har inte haft några symtom på en vecka nu. Jag har haft lite till blödning men inte mycket alls så kanske måste jag få medicin för att sätta igång det hela. Det ska i alla fall bli oerhört skönt att få svar.

Jag håller mina tummar och tår för dig
  • Mammiztill2
    StorLängtanEfterLiten skrev 2010-11-10 10:19:59 följande:
    V. 11 idag Skrattande Ibland känns det som att tiden går rätt fort men ibland segar tiden verkligen fram.
    Grattis , vad skönt!
    Tessi007 skrev 2010-11-10 13:18:16 följande:
    Hej tjejer

Har haft ett dramatiskt dygn, fick en stor stört blödning igår med en stor klump i, kändes direkt som ett missfall. Var hos doktorn idag som konstaterade att jag hade väntat tvillingar och fått missfall med den ena. Fick dock se ett litet pickande hjärta, så nu känns det väldigt omtumlande!!

Är i 7+ 0 idag och lillen som var kvar är  9mm så allt såg bra ut enligt doktorn! Får dock räkna med lite blödningar de närmsta dagarna från det som är kvar och ska ut. 

Fick restriktioner på att inte ha sex, inte lyfta tungt och se till att äta även fast jag mår illa!  Oj de åter riktigt hemskt..
    OJ jisses vilket hemskt dygn för Er!! skönt de var en liten kvar.. tag vara på dig
  • Mammiztill2
    LindaBell skrev 2010-11-10 14:28:56 följande:
    Fick också en blödning inatt:( så det har varit jobbiga timmar, blöder ej mer och varit på gyn idag igen och även idag slog hjärtat!!! Vet ej riktigt varför jag blödde, irriterad slemhinna kanske? Ny koll om 1 vecka igen. Ska stanna hemma från jobbet några dagar nu och ta det lugnt.
    Ditt inlägg missade jag tyvärr

usch vad hemskt med alla som får blödningar.

vila upp dig och ta de lungt.
  • Mammiztill2

Jag hoppas att allt har gått bra för TOYOTA10 idag

• Mammiztill2

Hanna. Smulans skrev att hon räknat ut till v5+5 =v6. Äp räknas som ägglosning. Då vid äp är du i vecka 2+0

• Mammiztill2

Sätter ja min äp som äl så säger kliniken att jag inte har bf den dagen. Men kommer gå efter de som alla andra gör och räkna äp som äl dag.

• Mammiztill2
    Lillan15 skrev 2010-11-10 21:30:12 följande:
    Hej på Er! Gick bra på VUL idag. Allt såg bra ut och lillHjärta slog. Blev så glad. Fick en bild oxå, då sambon inte kunde vara med idag. 8+2 idag. Kram på Er alla i tråden, och lycka till själva Solig
    Härligt vad underbart
Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011