Adelisa:
mm... jo jag längtar nått fruktansvärt, och inte bara efter en bebis, jag längtar efter allt som har med det att göra, men självklart måste jag ju få en bebis innan jag får ett större barn... jag har precis kommit hem ifrån att vara barnvakt och jag tycker att det är hur underbart som hälst och det gör längtan ännu värre... (jag är barnvakt åt dom väldigt ofta, ofta mer än en gång i veckan och visst det är inte som att ha ett eget barn men jag tycker inte det är det minsta jobbigt heller...)
Min pojkvän vill dessutom inte ha barn nu så självkart måste jag ju vänta men jag kände att jag ville prata med folk som vill ha barn men inte kan skaffa det nu typ... med liknande tankar som jag osv. även roligt att prata med dom som har barn och är unga för att veta hur dom tycker och tänker om det...
Tack för länken jag ska kolla den nu..
Jennie med ie:
Är det inte ofrivillig barnlöshet om man vill ha barn i denhär åldern och inte kan skaffa det pga sin ålder? det tycker iallafall jag att det är... visst jag kanske inte har svårt att bli gravid, inte vad jag vet om iaf, men jag har ju inte barn och det är ofrivilligt...