And3RZsoN skrev 2010-10-19 14:47:24 följande:
Hej på er, BIM + 8 här idag med...
ska testa imorgon bitti för å se om det blir positivt... hmm...
om man ska ringa till gyn vad ska man säga? Hej ja vill va gravid å min mens e sen? Låter dem en göra ett blodprov då?
Ååh vad ja hoppas att vi alla har ngt inom oss som gror :D
Haha jaa det kanske funkar om du säger så, du får testa ;P Det där med blodprov och när man borde ringa verkar det som ingen här i tråden har koll på :/
Det hoppas jag med, stenhårt! :)
Coriander skrev 2010-10-19 14:55:09 följande:
Får man joina denna klubb? Känner att jag nog borde flytta över till denna tråd, eftersom jag testat neg. men ännu inte fått min mens.
Idag är jag på BIM+5
Inte så jättemånga symtom här.. fryser och är trött hela tiden, men annars är det lugnt. Känns som att mensen ska börja precis närsom.. men inget händer. Har inte ont i magen eller något annat heller. Bara liksom lullar fram dag efter dag utan att något händer. Tänkte testa nästä gång tors. då är tanten en hel vecka sen!
Självklart får du det
Det är jobbigt när man inte känner någonting, så har jag också, eller enda jag känner som är hela tiden är ömma bröst men det säger egentligen ingenting, det kan ju lika bra vara mensen som snart är här!
Det är nästan så att man hoppas att man kräks snart, för det har jag inte gjort sen jag var 10år, så skulle jag göra det helt plötsligt bara sådär så MÅSTE det var någon liten där inne!
Lycka till på torsdag då :)
apricos skrev 2010-10-19 16:08:24 följande:
errenae
Tror jag har pinkat på alla stickor på marknaden... Tyvärr får jag utlag på ÄL stickor för det mesta. Hade ett galet starkt plus den 25 (9 dagar efter mens), men har inset att detta inte kunnat stämma. Då borde jag vara ca 2 V efter BIM.
Har tagit ett ÄL test för ca 2 dagar sen, och fick ett resultat som kunde varit +, Fått neg på CB och på testlagrets billiga stickor. Jag borde söka sponsorer snart. :S
Jag tänkte vänta veckan ut, sen ringer jag gyn då har det gått 6 V sen sista mensen.
Vad konstigt att du får utslag på dom för det mesta, lät skumt minst sagt!
Haha, ja det vore ju något om man kunde göra det, typ "Hej jag har användt era stickor varje dag i snart ett år, och gör reklam var dag på FL, snälla kan jag få ett års förbrukning gratis" haha!
För mig har det gått 7v sen förra mensen på fredag, blä för det!