Mammalediga i Sundsvall
Synd att jag missade att titta här i tid..... Skulle precis skriva att jag inte kunde komma idag kl 14 pga av att jag skulle till BVC. Nåja , skriv gärna ett inlägg när det blir nästa gång o vilken tid.
Synd att jag missade att titta här i tid..... Skulle precis skriva att jag inte kunde komma idag kl 14 pga av att jag skulle till BVC. Nåja , skriv gärna ett inlägg när det blir nästa gång o vilken tid.
God morron på er alla i det vita vinterlandskapet! Jag kan klockan 14 med , då hinner jag dona lite idag innan . Och förhoppningsvis så har det blivit plogat så att vi kan ta oss framåt med barnvagnen.
Nehe , det ville sig inte idag heller...... ska infinna mig på sjukhuset kl 14 o ta blodprov på dottern. De ringde alldeles nysses. Bara en uppföljning på hennes blodvärde som har varit lågt en längre tid.
Hoppas på bättre tur nästa onsdag! Eller om det inte finns någon som kan i morron istället?
Kikar in här:)
är uppväxt i Sundsvall men flyttade för 2år sedan till Umeå. Men nu har jag min sambo och våran "lille" Wincent på snart 6 månader flyttat hem igen. =)
Tyvär har inte så många av mina kompisa barn, så vore trevligt att hitta några andra mammor och bebisar att fördriva dagarna med, gärna en fika eller så :)
Hör gärna av er :)
Sugna på fika i morron?
14 passar mig bäst så vi ses vid Lindex då . Är grymt fikasugen , blev ju inget för mig förra veckan!!!
Om inget annat händer så kommer vi också i morron. Vi ses vid Lindex kl 14!
Vi tar gärna en promenad idag , det är inte lika kallt idag som det har varit i helgen! Vilken tid?
Vi kommer till ica bergsgatan vid 13:30 , måste köpa frimärken o posta julkort! ;)
Hej , vi ska på bvc i morron , men vi kanske hinner. Jag tittar förbi på det vanliga stället och ser om ni är där eller så .
Vi är med o fikar i morron !
N har också börjat på babysim på onsdagar så vi kan inte heller idag eller några ggr framöver. Håller också koll så att vi inte missar något. Ha en trevlig fikastund idag!
I morgon torsdag hänger jag gärna med på en fika. Men nästa v är det som ovan säger att babysången är på torsdagar... Kan gärna byta till tisdagar om det är fler som kan då . Vad besvärlig jag känner mig men jag vill ju gärna träffa er . :)
Nu har jag inte av någon anledning varit inne på denna tråd på ett tag , blev glatt överraskad att det är nya som har hittat in hit! Välkomna!
Jag o N kommer gärna och fikar i morron fredag. Vi ses !
Hej,
Jag hoppar också in här
Fick en liten tös 22/1 och är på jakt efter lite sällskap då och då under mammaledigheten. Ser att ni är ett gäng som brukar träffas då och då för fika, promenader etc.
Vore trevligt om jag och lilla Tove fick hänga på er?! :)
Hur många är ni som brukar träffas? hur gamla är era barn?
Har ni tips på aktiviteter i Sundsvall som man kan hitta på framöver? Än är hon väldigt liten men framåt våren vore det trevligt med kanske babysim, babysång eller dyl. VArt och hur går man tillväga för anmälning etc?
Många frågor, hoppas det är OK! :) En helt ny värld att komma in i detta :)
Trevlig kväll/ Linda
Vi är på i morron , vi ses där!