Mammalediga i Sundsvall
Hej, är också föräldraledig med Ella 4 månader och har en tjej på drygt 2 sedan innan. Träffas också gärna och fikar lite, stortjejen har dagis mån-ons till 13:30 så fikar ni ngn förmiddag/lunch är jag gärna med.
Hej, är också föräldraledig med Ella 4 månader och har en tjej på drygt 2 sedan innan. Träffas också gärna och fikar lite, stortjejen har dagis mån-ons till 13:30 så fikar ni ngn förmiddag/lunch är jag gärna med.
Är lite krånglig nu.... men undrar om det finns ngn möjlighet att träffas tidigare, typ 11 eller så, skulle gärna vilja vara med men tror det vore bäst att inte ta med storasyster första gången
Ja tack detsamma alltid trevligt med nya ansikten! Vi tänkte också försöka oss på nästa onsdag igen, hoppas dock att Maja är piggare då, men vi har tänkt att ge det ett försök iallafall :)
Tar alla era små napp? Funderar lite på hur man gör för att söva till kvällen utan napp. Ella tar ju napp men tappar ganska många gånger på kvällen och skulle vilja ha ett lugnt sätt att söva utan men så att hon ändå somnar själv så att hon inte saknar den om hon vaknar till.
Vi kan tyvärr inte komma imorgon, men ha det så skoj!
Finns det ngn möjlighet att träffas till lunch vid kanske 11 eller så istället? Maja är hopplöst trött efter dagis så hennes humör är inte det bästa, nu i onsdags när vi skulle iväg var det rena katastrofläget på henne :(
Låter bra det, skoj!
Jag är fikasugen om ni kan vid 11, tar ogärna med stortjejen när hon varit på dagis på dagen, hon blir så trött pch grinig och det klingar inte så väl med bebismysfika :)
Vi kan inte imorgon, men ha det så skoj!
Vi kommer nog inte imorgon, blir nog Birsta för oss för lite shopping medans Maja är på dagis
Vi kan inte idag heller tyvärr. Men ha det så skoj så satsar jag på att komma med igen efter jul!
Jag skulle också gärna fika men isf kanske vi kan träffas tidigare, typ 11 eller så om det är ok?
Hej ni nya, jag är 27 år och bor i i Sidsjö med man och två barn. Kommer ursprungligen från Göteborg.
Alla, blir det ngn fika i veckan?