Inlägg från: Anonym (tjock) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjock)

får man vara tjock i thailand?

har tio-femton kilo för mycket på kroppen. ska åka till thailand snart o är rädd att det ska bli jobbigt att gå runt i bikini hela dagarna med min kroppsångest. men vill itne låta kroppen hindra mig fråna tt göra en mysig resa, vill släppa det o bara vara jag. men så har jag hört att thailändska kulturen ser ner på tjocka. vet inte hur jag ska uttrycka frågan bättre, för egentligen tror jag itne på att klumpa ihop alla männsikor i ett land elelr en kultur o påstå att de har en o samma åsikt, men alltså....är det vanlgit att man ser ner på den som är lite tjock? kommer jag känna mig uttittad.

• Svar på tråden får man vara tjock i thailand?
  • Anonym (tjock)

hade anorexi o sedan bulimi i tonåren, rätt många år. senaste femton åren har jag aktat mig för att peta i det där med vikt. visst är det jpobbigt att vara tjock men jag vågar inte banta o ge mig in på den banan igen. vet sjutton inte hur jag skulle gå ner i vikt utan att göra några drastiska förändringar som kan gå snett? har du tips? jag springer någon gång i veckan, simmar någon gång i veckan, äter inte överdrivet mycket, godsaker en eller två gånger i veckan.

• Anonym (tjock)

okej... tack för era fina o uppmuntrande ord. jag ska hålla emot oron att känna mig ful o försöka att bara njuta!

• Anonym (tjock)

*ler brett* Tack för era synpunkter

Svar på tråden får man vara tjock i thailand?