• Sara0000

Barn i 2-3 årsålder som är hemma med förälder och syskon? (Haninge)

Jag la precis ut en tråd då jag bor i Vendelsö och har två barn som är ca 1 1/2 och ca tre månader. Båda är hemma. Vill gärna träffa lite "äldre" barn.

• Sara0000
    Pilea skrev 2010-10-11 16:48:27 följande:
    Jag bor också i Vendelsö o har 3 barn. Dom 2 äldsta snart 5år resp 3år går på förskolan, men är hemma på fredagar. Minstingen har precis blivit 6mån.
    Hittar gärna på något om dagarna
    Roligt! Hoppas vi kan bli ett gäng med lite större barn som kan hitta på ngt ngn gång emellanåt.
  • Sara0000
    Pilea skrev 2010-10-11 16:48:27 följande:
    Jag bor också i Vendelsö o har 3 barn. Dom 2 äldsta snart 5år resp 3år går på förskolan, men är hemma på fredagar. Minstingen har precis blivit 6mån.
    Hittar gärna på något om dagarna
    Jag kan inte skicka meddelande till dig.
  • Sara0000

Gärna! Jag hittar inte så bra ännu. Ngt förslag på var man kan ses?

• Sara0000
    Flakey skrev 2010-11-10 21:27:21 följande:
    Antingen någon stor park, känner inte till så många men Eskilsparken? Eller så finns det ett lekland i Vega. Kanske blir dyrt för er med flera barn över året, men hade inga andra idéer
    Eskilsparken låter spännande eller var det där vi var idag? Det låter bra för mig.
  • Sara0000
    Flakey skrev 2010-11-11 22:01:55 följande:
    Japp det var där vi var idag Fast jag kom på att den heter nog nåt annat egentligen... Så ni som bott i Haninge längre kanske förstår bättre om jag säger "gropen" nedanför Söderbymalmsskolan.

Ni andra - Brukar ni gå på öppna förskolan nånting? Kanske kan ses på den i St. Eskilskyrkan nästa vecka?
    Det var en bra park! går gärna dit igen.
  • Sara0000
    Pilea skrev 2010-11-19 13:31:08 följande:
    Så ni har träffats, skoj

Jag är gärna på om ni tänkt träffas igen! 
    Hej
    Vist bor du i vendelsö? Skicka meddelande till mig. jag kan inte skicka till dig.
  • Sara0000
    Baby Doll skrev 2010-11-30 21:49:01 följande:

Jag med!
    Är det någon som vet vilka dagar som lite "äldre" syskon är välkomna till öppna förskolan i kyrkan? Där kan man ju träffas? kram

Eller varför inte Port73 vid Coop, dem har en lekhörna där, ute är det så kallt ju! :)

www.mybabydolls.blogg.se

Port 73 är ingen dum idé i det här vädret... Öppna förskolan kan vara lite knepit att passa deras tider tycker jag. Men man får ha med barn upp till fem eller sex... fem tror jag.
Svar på tråden Barn i 2-3 årsålder som är hemma med förälder och syskon? (Haninge)