• Baby Doll

Barn i 2-3 årsålder som är hemma med förälder och syskon? (Haninge)

Hej!
    Jag har 4 barn alla under 2 år och har alla hemma med mig. Jag undrar om det finns fler därute än jag som håller 2-åringen hemma...
    Eftersom på öppna förskolor brukar barnen vara från 0-12 månader så undrar jag om det finns fler mammor med "äldre" barn där ute som är i samma sits som jag??
    Alltid kul med nya lekkompisar? :)

www.mybabydolls.blogg.se

4 barn under 2 år www.mybabydolls.blogg.se
  • Svar på tråden Barn i 2-3 årsålder som är hemma med förälder och syskon? (Haninge)
  • Fru Sveden

Hej. Jag bor också i Hainge. Har två barn en son på lite drygt 2år och en son på lite drygt 2 månader. Jag är själv 24år. Visserligen går äldsta sonen på förskolan, men bara 4 dagar i veckan och är alltid ledig på fredagar

Felix 08-06-20, Kevin 10-07-31
  • Sara0000

Jag la precis ut en tråd då jag bor i Vendelsö och har två barn som är ca 1 1/2 och ca tre månader. Båda är hemma. Vill gärna träffa lite "äldre" barn.

• Pilea

Jag bor också i Vendelsö o har 3 barn. Dom 2 äldsta snart 5år resp 3år går på förskolan, men är hemma på fredagar. Minstingen har precis blivit 6mån.
    Hittar gärna på något om dagarna

Alve 060129 Tyra 071019 Max 100410
  • Fiia76
    Baby Doll skrev 2010-10-06 23:48:23 följande:
    Hej!
    Jag har 4 barn alla under 2 år och har alla hemma med mig. Jag undrar om det finns fler därute än jag som håller 2-åringen hemma...
    Eftersom på öppna förskolor brukar barnen vara från 0-12 månader så undrar jag om det finns fler mammor med "äldre" barn där ute som är i samma sits som jag??
    Alltid kul med nya lekkompisar? :)

www.mybabydolls.blogg.se
    Jag bor i Haninge och är hemma med mina två minsta barn. En 3-åring och en på 4 månader. 
  • Alcaviola

Bor i Haninge, hemma med mina två barn. Om nån vill hitta på något så hör av er!

• Sara0000
    Pilea skrev 2010-10-11 16:48:27 följande:
    Jag bor också i Vendelsö o har 3 barn. Dom 2 äldsta snart 5år resp 3år går på förskolan, men är hemma på fredagar. Minstingen har precis blivit 6mån.
    Roligt! Hoppas vi kan bli ett gäng med lite större barn som kan hitta på ngt ngn gång emellanåt.
  • Sara0000
    Pilea skrev 2010-10-11 16:48:27 följande:
    Jag kan inte skicka meddelande till dig.
  • Pilea
    Sara0000 skrev 2010-11-01 13:36:50 följande:
    Jag kan inte skicka meddelande till dig.
    Hm, det var skumt!
Svar på tråden Barn i 2-3 årsålder som är hemma med förälder och syskon? (Haninge)