• Baby Doll

Barn i 2-3 årsålder som är hemma med förälder och syskon? (Haninge)

Hej!
    Jag har 4 barn alla under 2 år och har alla hemma med mig. Jag undrar om det finns fler därute än jag som håller 2-åringen hemma...
    Eftersom på öppna förskolor brukar barnen vara från 0-12 månader så undrar jag om det finns fler mammor med "äldre" barn där ute som är i samma sits som jag??
    Alltid kul med nya lekkompisar? :)

www.mybabydolls.blogg.se

4 barn under 2 år www.mybabydolls.blogg.se
  • Svar på tråden Barn i 2-3 årsålder som är hemma med förälder och syskon? (Haninge)
  • Sara0000

Gärna! Jag hittar inte så bra ännu. Ngt förslag på var man kan ses?

• Flakey

Hej!
    Här är en till mamma från Haninge som gärna hittar på nåt nån dag. Är mammaledig med min 15 månaders son och väntar syskon i mars. Sonen kommer vara hemma med mig tills nästa sommar iaf, om inte längre. Så vi träffas gärna och leker nån dag med fler barn
    Var skulle man kunna ses?

• Flakey

Antingen någon stor park, känner inte till så många men Eskilsparken? Eller så finns det ett lekland i Vega. Kanske blir dyrt för er med flera barn över året, men hade inga andra idéer

• Sara0000
    Flakey skrev 2010-11-10 21:27:21 följande:
    Antingen någon stor park, känner inte till så många men Eskilsparken? Eller så finns det ett lekland i Vega. Kanske blir dyrt för er med flera barn över året, men hade inga andra idéer
    Eskilsparken låter spännande eller var det där vi var idag? Det låter bra för mig.
  • Flakey
    Sara0000 skrev 2010-11-11 17:48:40 följande:
    Eskilsparken låter spännande eller var det där vi var idag? Det låter bra för mig.
    Japp det var där vi var idag Fast jag kom på att den heter nog nåt annat egentligen... Så ni som bott i Haninge längre kanske förstår bättre om jag säger "gropen" nedanför Söderbymalmsskolan.

Ni andra - Brukar ni gå på öppna förskolan nånting? Kanske kan ses på den i St. Eskilskyrkan nästa vecka?
  • Sara0000
    Flakey skrev 2010-11-11 22:01:55 följande:
    Japp det var där vi var idag Fast jag kom på att den heter nog nåt annat egentligen... Så ni som bott i Haninge längre kanske förstår bättre om jag säger "gropen" nedanför Söderbymalmsskolan.

Ni andra - Brukar ni gå på öppna förskolan nånting? Kanske kan ses på den i St. Eskilskyrkan nästa vecka?
    Det var en bra park! går gärna dit igen.
  • Pilea

Så ni har träffats, skoj

Jag är gärna på om ni tänkt träffas igen! 

• Baby Doll

Jag med!
    Är det någon som vet vilka dagar som lite "äldre" syskon är välkomna till öppna förskolan i kyrkan? Där kan man ju träffas? kram

Eller varför inte Port73 vid Coop, dem har en lekhörna där, ute är det så kallt ju! :)

www.mybabydolls.blogg.se

Fyra barn under Två år: www.mybabydolls.blogg.se
  • Sara0000
    Pilea skrev 2010-11-19 13:31:08 följande:
    Så ni har träffats, skoj

Jag är gärna på om ni tänkt träffas igen! 
    Hej
    Vist bor du i vendelsö? Skicka meddelande till mig. jag kan inte skicka till dig.
  • Sara0000
    Baby Doll skrev 2010-11-30 21:49:01 följande:

Jag med!
    Är det någon som vet vilka dagar som lite "äldre" syskon är välkomna till öppna förskolan i kyrkan? Där kan man ju träffas? kram

Eller varför inte Port73 vid Coop, dem har en lekhörna där, ute är det så kallt ju! :)

www.mybabydolls.blogg.se

Port 73 är ingen dum idé i det här vädret... Öppna förskolan kan vara lite knepit att passa deras tider tycker jag. Men man får ha med barn upp till fem eller sex... fem tror jag.
  • Flakey
    Baby Doll skrev 2010-12-07 22:45:00 följande:
    i vilken öppen förskola brukar ni gå till? I Handen? Vilka dagar kan man gå där?

www.mybabydolls.blogg.se
    Jag går till den i St.Eskils kyrkan i centrum. De har för barn 0-3år 4 dagar i veckan http://www.osterhaningeforsamling.se/steskil_barn.html
    Har inte varit på den öppna gruppen nåt i höst, utan bara på deras småbarnsrytmik. Men hakar gärna på om ni vill dit nån dag. Nu tror jag att denna vecka är sista veckan innan deras juluppehåll, så allt drar igång först i början på januari igen...
Svar på tråden Barn i 2-3 årsålder som är hemma med förälder och syskon? (Haninge)