Hej igen,
nu har jag lite mer tid att svara på dina frågor ordentligt. Til ligger mycket nära ett område som kallas Munkholmen och det området har mycket gott rykte. Gräddhyllan i Sigtuna även kallat. I Til finns det mycket nybyggda hus som området Björkbacka strand och ett annat lugnt område i närheten av björkbacka som inte är nybyggt men där finns det mycket fina villor och radhus. Det verkar vara mycket idylliskt. Sedan finns det lite lägenheter också och det kanske är där som någon upplever att det kan vara oroligt, men det är inte något jag själv reagerat på. Det är ett fint område med mycket skog och mycket barn. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att bosätta mig där. Andra fina områden är hela Sigtuna stadskärna som är mycket mysigt och alla områden som ligger i närheten är lugna och fina. Själv bor jag i Pilsbo som ligger bara 5-10 minuter från Sigtunas kärna. Här finnns det mycket barn och det är ett trevligt område. Hällsbo, Prästängarna, sjudargården, sjudarhöjden är exempel på områden som är fina och trevliga. Jag har inte hört talas om områden som inte är bra i Sigtuna men däremor blir ryktet sämre utåt Märsta som också har fina och trevliga områden.