• Emsbli

Söker kompisar/fikasällskap! :)

Hallå där!  Söker några kompisar eller några/någon fikasällskap ibland. får jättegärna vara i samma ålder som mig och ha barn i ungefär 2års åldern. kan även vara äldre också, lika trevligt ändå. min dotter går på dagis men på helgerna finns tid sen ibland är ju dagis stängt och sådär.

• Svar på tråden Söker kompisar/fikasällskap! :)
  • Veris

Hejsan!

Bor i västerhaninge och har två barn, 2,5 år och 5 månader. hittar också gärna på något och träffar nya människor! är dock ingen "ung" förälder -27 år. Stora tjejen går på dagis tis-tors men kan ju, som sagt, träffas på helger också.

• Emsbli
    Veris skrev 2011-08-23 20:09:10 följande:
    Hejsan!

Bor i västerhaninge och har två barn, 2,5 år och 5 månader. hittar också gärna på något och träffar nya människor! är dock ingen "ung" förälder -27 år. Stora tjejen går på dagis tis-tors men kan ju, som sagt, träffas på helger också.
    nära oss då :) okej min går mån - fre just nu. för hon vart ledig två månader.
    vart i vh bor ni då?
  • Veris

vi bor i Åby. Har också precis börjat igen efter ett långt sommarlov. Iom att jag är föräldraledig får hon ju "bara" gå 25 tim/vecka. Vad sysslar du med om dagarna?

• Emsbli
    Veris skrev 2011-08-23 20:15:57 följande:
    vi bor i Åby. Har också precis börjat igen efter ett långt sommarlov. Iom att jag är föräldraledig får hon ju "bara" gå 25 tim/vecka. Vad sysslar du med om dagarna?
    skickat privat meddelande.
  • Miian

Hej, jag hoppar in här också. Bor i Vendelsö och är 24 år, har en dotter på 8 månader:) känner inte många här då vi är nyinflyttade och lär gärna känna nytt :D

• Emsbli
    Miian skrev 2011-09-13 16:13:29 följande:
    Hej, jag hoppar in här också. Bor i Vendelsö och är 24 år, har en dotter på 8 månader:) känner inte många här då vi är nyinflyttade och lär gärna känna nytt :D
    Hej! jag bor i vendelsö jag med. vart i vendelsö? jaha vart kommer ni ifrån då? 
    ja ses mer än gärna :)  
  • Miian
    Emsbli skrev 2011-09-14 09:35:58 följande:
    Hej! jag bor i vendelsö jag med. vart i vendelsö? jaha vart kommer ni ifrån då? 
    ja ses mer än gärna :)  
    Jag bor på Gudö, var bor du? Jag kommer från början från Flen men min sambo är från Tyresö. VI flyttade nyss hit från Västerås. Nu bor vi en liten villa med lilltjejen och våra två hundar :)
  • Emsbli

Någon som vill hitta på något löningshelgen eller nästa då barnbidraget kommer? :) eller bara ut och promenera :) 

• CharliesMamma10

Hej jag är en 21 årig tjej med en dotter på 15 månader.
    Det skulle vara jätte kul att lära känna andra mammor i närheten
    Glad

• Emsbli

Hallå! Vart bor du då? Min tjej är 3,5 men träffas gärna med ellee utan barn. :)

• CharliesMamma10

Hej hej jag bor i Råcksta (Vällingby) är hemma med henne tills Februari då hon börjar dagis. Så blir nog ganska tvungen att ha med mig henne Men det skulle iallafal va jätte kul att träffalite nya människor. I helgen jobbar jag men nästa vecka är jag hemma. Om någon har lust att hitta på något?

• Emsbli

Okej. Min har haft jullov två veckor men börjar på måndag igen. Men kan ses helger alltid.. 

• CharliesMamma10

Ja absolut! Men jag jobbar varanan Men kan när jag är ledig!

• Emsbli
    CharliesMamma10 skrev 2011-12-30 14:35:38 följande:
    Ja absolut! Men jag jobbar varanan Men kan när jag är ledig!
    Min dotter är dock 3,5 men hon tycker om att leka med yngre :) 
  • CharliesMamma10

Va kul för min dotter älskar "stora" barn

• Emsbli

Hehe vilken bra kombination. :) 

Svar på tråden Söker kompisar/fikasällskap! :)