• Emsbli

Söker kompisar/fikasällskap! :)

Hallå där!  Söker några kompisar eller några/någon fikasällskap ibland. får jättegärna vara i samma ålder som mig och ha barn i ungefär 2års åldern. kan även vara äldre också, lika trevligt ändå. min dotter går på dagis men på helgerna finns tid sen ibland är ju dagis stängt och sådär.

• Svar på tråden Söker kompisar/fikasällskap! :)
  • Emsbli

va roligt:) jag kan ons,tors lämnar henne fredag..

• Emsbli

jo samma här finns dom som är på dagis:(
    roligt när någon bor nära också:)

• Emsbli

bor vendelsö.. ska alldeles strax åka till handen..

• Emsbli
    Together90 skrev 2010-10-06 16:01:28 följande:

Hej tjejer!

Jag vill tipsa om TUBEN. Det är en öppen förskola för unga föräldrar.
    Den ligger i farsta centrum i en underbar lokal, jätte mysig personal också för den delen.

Finns massa roliga saker att göra där. Idag när jag och min son var där gjorde vi tacos och åt :)

Det är varje onsdag mellan 12-16 :)

Vill ni komma nästa vecka? :)
    Skulle vara så kul med lite nya ansikten :)

kraaaam Love

okej vad är det för åldrar där? min dotter är 2 och ett halvt. har inte henne nästa vecka.. hon ska till sin pappa på fredag.
  • Emsbli
    Together90 skrev 2010-10-06 21:28:59 följande:
    Barnen är olika åldrar :) alla är välkomna :D
    Min är 13 månader :D
    kram Love
    okej:) ja ska fundera på det.. :)
  • Emsbli
    Juhanna skrev 2010-10-07 08:09:50 följande:
    När har du din dotter nästa gång då? Vi kan även ses på helger, då slipper vi dessutom ta ledigt från dagis
    får henne fredag nästa vecka:)
  • Emsbli

Några som är sugna på ses på fredag kanske och hitta på något? :)

• Emsbli
    Juhanna skrev 2010-11-18 14:53:55 följande:
    Åh jag är upptagen på fredag. Nästa vecka kanske?
    hm ja men får min dotter på lördagen då tror jag.
  • Emsbli

Nu var det ett tag sen.. tittar fortfarande efter lite nya vänner till både mig och min dotter :)
    Några som bor i Sthlm typ Haninge :)

• Emsbli

okej:) härligt.. det är dock helger som funkar men är upptagen helgen som kommer nu och nästa ..

• Emsbli
    Veris skrev 2011-08-23 20:09:10 följande:
    Hejsan!

Bor i västerhaninge och har två barn, 2,5 år och 5 månader. hittar också gärna på något och träffar nya människor! är dock ingen "ung" förälder -27 år. Stora tjejen går på dagis tis-tors men kan ju, som sagt, träffas på helger också.
    nära oss då :) okej min går mån - fre just nu. för hon vart ledig två månader.
    vart i vh bor ni då?
  • Emsbli
    Veris skrev 2011-08-23 20:15:57 följande:
    vi bor i Åby. Har också precis börjat igen efter ett långt sommarlov. Iom att jag är föräldraledig får hon ju "bara" gå 25 tim/vecka. Vad sysslar du med om dagarna?
    skickat privat meddelande.
  • Emsbli
    Miian skrev 2011-09-13 16:13:29 följande:
    Hej, jag hoppar in här också. Bor i Vendelsö och är 24 år, har en dotter på 8 månader:) känner inte många här då vi är nyinflyttade och lär gärna känna nytt :D
    Hej! jag bor i vendelsö jag med. vart i vendelsö? jaha vart kommer ni ifrån då? 
    ja ses mer än gärna :)  
  • Emsbli

Någon som vill hitta på något löningshelgen eller nästa då barnbidraget kommer? :) eller bara ut och promenera :) 

• Emsbli

Hallå! Vart bor du då? Min tjej är 3,5 men träffas gärna med ellee utan barn. :)

• Emsbli

Okej. Min har haft jullov två veckor men börjar på måndag igen. Men kan ses helger alltid.. 

• Emsbli
    CharliesMamma10 skrev 2011-12-30 14:35:38 följande:
    Ja absolut! Men jag jobbar varanan Men kan när jag är ledig!
    Min dotter är dock 3,5 men hon tycker om att leka med yngre :) 
  • Emsbli

Hehe vilken bra kombination. :) 

Svar på tråden Söker kompisar/fikasällskap! :)