• bubbly87

Unga mammor i Norrköping ??

Finns det några unga mammor i Norrköpingområdet som vill skapa lite nya kontakter och hitta på något med mig och lillgrabben?

• Svar på tråden Unga mammor i Norrköping ??
  • Konstantine

Oj va många gånger den här tråden har dött! :P Under kort tid också. Men ja, inte lätt att hänga vid datorn när man har barn, eller är gravid och bara vill sova.

Så, finns det några unga mammor/blivande mammor i Norrköping då? :)

• Benjimom

Jag antar att jag räknas som ung mamma, har precis blivit 20 nu i mars och har en son på 8a månader=)
    Det är full fart hela dagarna, vi bor ute i hageby.

Är det några av er som går på sensus unga föräldrar och barn?

• Madelen

Sensus, är det inte de som har Core nån dag i veckan? =)

Har aldrig varit där iaf, nån annan?

• Konstantine
    Benjimom skrev 2011-03-13 19:24:09 följande:
    Jag antar att jag räknas som ung mamma, har precis blivit 20 nu i mars och har en son på 8a månader=)
    Det är full fart hela dagarna, vi bor ute i hageby.

Är det några av er som går på sensus unga föräldrar och barn?
    Hej! :)

Aldrig hört talas om senus, är det som öppna förskolan eller? Dit går vi iaf :)
  • Benjimom
    Konstantine skrev 2011-03-15 20:32:18 följande:
    Hej! :)

Aldrig hört talas om senus, är det som öppna förskolan eller? Dit går vi iaf :)
    Nej inte riktigt för på sensus måste man boka in sig på olika aktiviteter, förutom öppna fikastunden för den kan man komma på ändå och då kan man även få mer info om vad som finns där=)
  • MammatillAlva

Hörde talas om Sensus, men har aldrig varit där. Ska kolla upp det lite närmare och se vilka tider osv. det är eftersom jag studerar och inte kan komma på dagtid med min 4 åriga dotter.

Någon annan som går där?

• Draconia

Är 22 och bor också i Norrköping, med min sambo och dotter på snart 7 månader. Skulle vara roligt och få kontakt med andra mammor, för är inte så många av mina vänner som har barn. Sensus läste jag om precis nyss, verkar skojj. Men vill inte gå dit själv ...känns muppigt Tungan ute

• badplats

Jag kan gå till sensus på tisdagar.. vet dock inte vad dom pysslar med den dagen

Svar på tråden Unga mammor i Norrköping ??