Unga mammor i Norrköping ??
Finns det några unga mammor i Norrköpingområdet som vill skapa lite nya kontakter och hitta på något med mig och lillgrabben?
Finns det några unga mammor i Norrköpingområdet som vill skapa lite nya kontakter och hitta på något med mig och lillgrabben?
Oj va många gånger den här tråden har dött! :P Under kort tid också. Men ja, inte lätt att hänga vid datorn när man har barn, eller är gravid och bara vill sova.
Så, finns det några unga mammor/blivande mammor i Norrköping då? :)
Jag antar att jag räknas som ung mamma, har precis blivit 20 nu i mars och har en son på 8a månader=)
Det är full fart hela dagarna, vi bor ute i hageby.
Är det några av er som går på sensus unga föräldrar och barn?
Sensus, är det inte de som har Core nån dag i veckan? =)
Har aldrig varit där iaf, nån annan?
Går på vuxengymnasiet sensus som ligger i samma lokaler, de har aktiviter fem dagar i veckan.
http://www.facebook.com/pages/Sensus-Unga-F%C3%B6r%C3%A4ldrar-och-Barn/136587563052326?sk=info
Hörde talas om Sensus, men har aldrig varit där. Ska kolla upp det lite närmare och se vilka tider osv. det är eftersom jag studerar och inte kan komma på dagtid med min 4 åriga dotter.
Någon annan som går där?
Är 22 och bor också i Norrköping, med min sambo och dotter på snart 7 månader. Skulle vara roligt och få kontakt med andra mammor, för är inte så många av mina vänner som har barn. Sensus läste jag om precis nyss, verkar skojj. Men vill inte gå dit själv ...känns muppigt
Jag kan gå till sensus på tisdagar.. vet dock inte vad dom pysslar med den dagen
vi borde göra nånting iaf