• bubbly87

Unga mammor i Norrköping ??

Finns det några unga mammor i Norrköpingområdet som vill skapa lite nya kontakter och hitta på något med mig och lillgrabben?

• Svar på tråden Unga mammor i Norrköping ??
  • AmandaaElisabeth
    badplats skrev 2010-12-10 13:05:55 följande:
    Jag är på :) Enklast är efter jul o nyår har varit ! 
    Hade varit på om jag inte hade haft sån ångest för att träffa nya människor :(
  • bubbly87

hehe ja det är absolut lättast efter alla jul pch nyårsgrejer.

Det var synd att du har det så, men om det på något sätt skulle lätta så är du altid välkommen att haka på =)

• Madelen

Hej, försöker liva upp den här tråden lite :) Jag bor utanför Norrköping med min dotter som är 4 månader, och min sambo. Är inte härifrån så känner inte så många alls häromkring, skulle va kul med ett litet gäng att hitta på saker med Tungan ute

• bubbly87

Oj ja det behövs verkligen livas upp, det var länge sen någon skrev i denna.

Vad mysigt med en lten knatte. jag har en på fem år och sen väntar vi en liten till i juni:)

Varifrån kommer du? Var utanfr bor du? Bor med lite utanför, i Ljunga om du vet var det ligger?

• victoriag
    bubbly87 skrev 2010-11-16 12:46:23 följande:
    Hejsan:)

Vad kul med lite svar, det verkar allmänt svårt att hitta någon som bor i norrköping på fl. Jag är 23 år och lillkillen är fem år:) sen har vi en liten till som beräknas komma i juli:)

Du själv d¨?
    *Livar upp trådan igen*

Jag fyller 20 om några dagar och min dotter är 6 månader! 
    Jag har LITE ångest för att träffa nya människor som amandaaelisabeth men mest för att jag är 20 och ser ut som 15, haha.. sedan för att jag känner mig så liten mot 22-23åringar =) Men man måste väl komma över sina rädslor här i livet? heheh
  • bubbly87

Hehe jo det kanske man måste, men det är ju inte alltid helt enkelt att övervinna sina rädslor heller!

Vad mysigt med en sån liten tös, jag hoppas på att det är en liten tös jag har i magen nu =) Det känns som det =)

• bubbly87
    AmandaaElisabeth skrev 2011-02-25 18:22:43 följande:
    Livar upp tråden igen!
    Sen sist jg skrev har vi fått veta att de är syskon på gång i augusti :)

Ni får gärna lägga till mig på msn där är jag inne dagligen och tittar till då och då.
    Lillan-thatsme@hotmail.com
    Gud vad härligt :) Vår lilla grabb sk bli sorebror i juni/juli. Massa sparkar och bök i magen just nu, det är underbart!

Jag la till dig på msn.. min är [email protected] så du vet vem det är som lagt till dig
  • malin 91

Hej alla mammor! Jag är också ung mamma i norrköping. Väntar min första lilla knodd nu som är beräknad till 1 juni. Skulle vara jättekul att prata med någon i närheten :)

• MammatillAlva

Hej!
    Jag bor utanför Norrköping i Åby, men är ofta inne i stan eftersom jag både studerar och arbetar där.
    Har en dotter som blir 4 år i oktober.

Vore kul att träffas och ha en ungmamma träff någonstans?

Svar på tråden Unga mammor i Norrköping ??